بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5440 نسل چهارم i5

نقد و بررسی

لپ تاپ Dell Latitude E5440

مدل لپ تاپ Dell Latitude E5440 همیشه یک لپ تاپ محبوب از شرکت دل است. اگرچه سال ها از طراحی و عرضه این لپ تاپ می گذرد، اما هنوز هم فرم فاکتور جمع و جور 14 اینچی یکی از محبوب ترین سبک های لپ تاپ های تجاری است.

طرح

طراحی لپ تاپ Dell Latitude E5440 ساده، اما بسیار حرفه ای است، بنابراین یکی از قوی ترین Latitudes در سال های اخیر است. انتخاب خوب مواد به کار رفته در ساخت بدنه Latitude E5440 دلیل این امر است. با نگاهی به قاب لپ تاپ، تنها پلاستیکی در اطراف کیبورد و قاب کیبورد پیدا خواهید کرد.

قسمت های باقی مانده بدنه از آلومینیوم و آلیاژ منیزیم ساخته شده است. دل این ترکیب را تری متال می نامد و چندین بار به پایبندی آن به استانداردهای مختلف اشاره می کند.

پایه ها به لطف قاب منیزیمی قوی که تمام سخت افزار داخل آن را ایمن می کند بسیار پایدار هستند. برخلاف بسیاری از رقبای خود، دل مقدار کمی از این قاب منیزیمی را در لبه های کناری لپ تاپ نشان می دهد. صفحه پایه و سطح قاب اطراف کیبورد به این قاب منیزیمی متصل شده و با پیچ روی آن محکم می شود.

صفحه نمایش

Dell Latitude E5440 دارای صفحه نمایش 14 اینچی با وضوح 1366 در 768 پیکسل و کیفیت تصویر HD است. در وب‌سایت Dell، تنظیمات اولیه با صفحه نمایش LED دارای وضوح HD 1366 x 768 پیکسل است. این اعداد ممکن است در نگاه اول کمی ناامید کننده باشند، اما فقط با نگاه کردن به صفحه نمایش می توانید متوجه شوید که چقدر درخشان است.

این مورد را حداکثر اندازه 320 cd/m3 در مرکز صفحه تایید می کند که برای لپ تاپ در این کلاس بسیار بالا و عالی است.

متوسط ​​روشنایی لبه به لبه صفحه نمایش کمی کمتر و 277 سی دی بر متر مکعب است و این تغییرات به دلیل کم نور شدن لبه های صفحه نمایش است.

توزیع نور نیز با ضریب 79.7 درصد خوب و کاملاً قابل قبول است. اما به دلیل روشن بودن صفحه نمایش، تفاوت نور در نقاط مختلف صفحه با چشم غیر مسلح قابل تشخیص نیست.

صفحه کلید

صفحه کلید Dell Latitude 5440 نسبت به نسل قبل تغییراتی در نحوه چیدمان کلیدها داشته است. به عنوان مثال، بخشی با دکمه های عملکرد ویژه، از جمله دکمه های “درج”، “حذف”، و غیره، در گوشه سمت راست بالا قرار می گیرد.

این دکمه ها اکنون در یک ردیف قرار دارند که در آن دکمه های جداگانه کمی نزدیکتر از قبل به هم هستند. علاوه بر این، دکمه های Page Up و Page Down درست بالای کلیدهای جهت دار قرار دارند.

تایپ با این کیبورد بسیار راحت است. کلیدها محکم هستند و قبل از پایین آمدن به فشار کافی نیاز دارند و به کاربر احساس نقطه فشار بسیار آسانی می دهند. حتی با فشار دادن کلیدها، صدای تولید شده خوب و روان است.

اتصالات

از آنجایی که Dell Latitude E5440 برای کاربران تجاری طراحی شده است، دارای پورت ها و اتصالات مختلفی است که بسیاری از مشاغل کوچک و کاربران ممکن است لزوماً به آنها نیاز نداشته باشند.

در سمت راست دستگاه یک پورت VGA و یک اسلات ExpressCard / 54 وجود دارد که عمدتاً برای شرکت های بزرگ با تجهیزات جانبی تخصصی یا قدیمی که از این اتصال استفاده می کنند، وجود دارد. همچنین یک پورت USB و یک خروجی HDMI در سمت چپ لپ تاپ وجود دارد. به طور کلی، لپ تاپ 5440 یک دستگاه سبک وزن با طراحی زیبا و مناسب برای کارهای روزمره است.

ویژگی های لپ تاپ Dell Latitude E5440، قیمت و خرید با تصاویر و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و نقدی هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5440 نسل چهارم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5440 نسل چهارم i5"، کلیک کنید.