بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo 14W 81MQ نوع AMD A6 – تاچ اسکرین

نقد و بررسی

لپ تاپ لنوو 14W 81MQ لمسی

لپ تاپ لمسی لنوو 14W 81MQ لپ ​​تاپ انتخابی برای معلمان و مدیران آموزش عالی است. این دستگاه 14 اینچی با پردازنده دو هسته ای AMD و ویندوز 10 دارای عمر باتری تمام روز در مدرسه و دسترسی به برنامه های آموزشی تخصصی در فروشگاه مایکروسافت است. برای تجربه تعاملی بیشتر، این لپ تاپ دارای صفحه نمایش لمسی است.

14w بدون توجه به وظیفه، با پردازنده دو هسته ای AMD® A6 و ویندوز 10 پرو به راحتی اجرا می شود. همچنین با پشتیبانی از هزاران برنامه آموزشی و تجاری در فروشگاه مایکروسافت، همکاری بیشتر را تشویق می کند. از طریق OneNote، OneDrive و Office 365، همه می‌توانند به طور همزمان روی اسناد مشابه کار کنند، چه در یک ساختمان یا در سراسر جهان.
Microsoft Teams یک مرکز دیجیتال است که مکالمات، ایده ها و برنامه ها را در یک مکان گرد هم می آورد. همراه با 14w، به تیم‌های شما کمک می‌کند از طریق ارتباطات مؤثرتر و همکاری بهتر در یک فضای کاری آنلاین شخصی‌شده و ایمن، دستاوردهای بیشتری داشته باشند.

صفحه نمایش لپ تاپ لنوو با صفحه نمایش لمسی

در پشت پوسته آلومینیومی آرتیو شده، صفحه نمایش 14 اینچی FHD دارای یک پنل نازک 6 میلی متری به همراه IPS و فناوری ضد تابش نور است. نتیجه یک صفحه نمایش بزرگتر و روشن تر با زاویه دید وسیع است که فشار کمتری به چشمان شما وارد می کند. همچنین یک گزینه صفحه نمایش لمسی برای تعامل سریعتر و بصری تر وجود دارد.

با دوام درجه نظامی، 14w می تواند بیش از ضربه ها و ضربه های زندگی روزمره را تحمل کند. به عنوان مثال، صفحه‌کلید سایز کامل آن دارای درپوش‌های مکانیکی است و در برابر ریزش (تا 300 میلی‌لیتر) مقاوم است، که اگر در حین کار به لاته یا نوشابه علاقه دارید، می‌تواند مفید باشد.

ویژگی های لپ تاپ Lenovo 81MQ

با میکروفون های دوگانه، دوربین جلویی 720p HD امکان همکاری نزدیک تر از سراسر اتاق یا سراسر جهان را فراهم می کند. استفاده از آن آسان است و کنفرانس ویدیویی را برای همه مفیدتر و لذت بخش تر می کند.

Windows 10 Pro in S Mode یک حالت امنیتی پیشرفته ویندوز 10 است که برای تسهیل زندگی کاربران و مدیران سیستم فناوری اطلاعات طراحی شده است. زمان راه‌اندازی سریع‌تر، عملکرد سریع‌تر برنامه، و پشتیبان‌گیری خودکار ابری را برای امنیت ساده‌تر و عملکرد عالی‌تر فعال می‌کند.

ویژگی های لپ تاپ لنوو 14W 81MQ لمسی، قیمت و خرید به همراه تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده لنوو)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo 14W 81MQ نوع AMD A6 – تاچ اسکرین" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo 14W 81MQ نوع AMD A6 – تاچ اسکرین"، کلیک کنید.