بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo ThinkPad E540 نسل چهارم i5

نقد و بررسی

ویژگی های لپ تاپ Lenovo E540

صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی اندازه بزرگ این لپ تاپ را مشخص می کند. وضوح صفحه نمایش بزرگ لنوو 768*1366 است. بار دیگر می بینیم که لنوو از ساختار پلاستیکی مشکی عمومی خود برای ارائه یک کیس بسیار ساده و تجاری استفاده می کند.

ویژگی مورد علاقه ما لنوو، صفحه کلید دقیق، وجود دارد و مهم است. هنگامی که با اندازه بزرگ صفحه کلید ترکیب می شود، E540 را به یک تایپیست لمسی تبدیل می کند. لنوو همچنین دارای نشانگر معمولی و همچنین طراحی کمتر چشمگیر تاچ پد آن است. بزرگترین مشکل ما با تاچ پدهای لنوو کلیک چپ است. به این ترتیب، کل صفحه لمسی به جای گوشه پایین سمت چپ فشار داده می شود، که می تواند تشخیص دهد که آیا در جای درست کلیک شده است یا خیر.

اتصالات، عملکرد و باتری

یکی از مزیت های لپ تاپ های بزرگ قابلیت قرار دادن قطعات بیشتر در داخل آن است و لنوو از این موضوع نهایت استفاده را برده است. Intel Core i5 یک پردازنده لپ تاپ بسیار سریع با حداکثر سرعت 3.1 گیگاهرتز است که بین دو هسته HyperThreaded پخش می شود. 4 گیگابایت DDR3 با توجه به قیمت مقرون به صرفه قابل درک است، اما ما بسیار خوشحالیم که دارای پردازنده گرافیکی است. در نهایت، پایه ضخیم فضای کافی برای یک درایو نوری، در این مورد یک رایتر CD/DVD هیبریدی دارد.

خوشبختانه، معیار بازی معمول ما، 3DMark Cloud Gate، با امتیاز 5597 یکی از سریع‌ترین‌هایی است که در این قیمت دیده‌ایم. ما معتقدیم که نسخه تازه نصب شده ویندوز 7 هیچ‌یک از مشکلاتی را که دیدیم ندارد. عمر باتری برای چنین سرعتی بسیار قابل قبول بود و 257 دقیقه در معیار PowerMark ارائه می کرد.

آخرین مزیت اندازه بزرگ اتصالات است – فضای کافی برای بسیاری از آنها وجود دارد. E540 دارای دو اتصال USB 3.0 و یک اتصال USB 2.0 به همراه خروجی VGA و HDMI است. گیگابیت اترنت و جک هدفون نیز گنجانده شده است.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ لنوو E540 به همراه عکس و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده لنوو)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo ThinkPad E540 نسل چهارم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo ThinkPad E540 نسل چهارم i5"، کلیک کنید.