بررسی لپ تاپ اچ پی HP 250 G6 نسل هفتم i5

نقد و بررسی

لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل HP 250 G6 Core i5 7200U

امکانات لپ تاپ HP 250 G6، قیمت و خرید اگر به دنبال لپ‌تاپ با عمر طولانی هستید، می‌توانید بهترین سخت‌افزار را با قیمت پایین داشته باشید. در ادامه مشخصات سخت افزاری و ویژگی های این دستگاه بررسی می شود.

این لپ تاپ از پلاستیک فشرده ساخته شده است که بدنه آن در برابر ضربه مقاوم بوده و وزن آن 1.86 کیلوگرم است. این ویژگی ها آن را به یک لپ تاپ مناسب برای استفاده در محل کار، دانشگاه و … تبدیل کرده است. سایز این لپ تاپ 380*253*23 می باشد و به راحتی در محل کار و دانشگاه قابل حمل می باشد. یکی دیگر از ویژگی های لپ تاپ HP ProBook 250 G6 بدنه مات آن است که اثر انگشت، لکه و چربی را به خود جذب نمی کند.

بررسی مشخصات سخت افزاری لپ تاپ HP 250 G6

پردازنده این لپ تاپ ساخت اینتل بوده و از پردازنده نسل هفتم i5 با مدل 7200U بهره می برد. رم این دستگاه 8 گیگابایت و از نوع DDR4 می باشد. همچنین تا 16 گیگابایت قابل ارتقا است.

حافظه داخلی لپ تاپ HP 250 G6 Core i5 7200U به صورت پیش فرض 120 گیگابایت است. کارت گرافیک موجود در این دستگاه برند اینتل می باشد. با توجه به ترکیب قوی این سخت افزارها می توان گفت که این لپ تاپ به خوبی پاسخگوی نیاز روزانه کاربران است.

رم این دستگاه از نوع DDR4 بوده و یکی از مزیت های اصلی آن نسبت به DDR3 سرعت بالا و مصرف برق کمتر آن است. علاوه بر این، این نوع رم قادر است داده های بیشتری را به طور همزمان پردازش کند.

صفحه نمایش لپ تاپ HP 250 G6

صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچی و از نوع LCD با نور پس زمینه LED می باشد. رزولوشن صفحه نمایش لپ تاپ کارکرده اچ پی ProBook 250 G6 برابر با 1366×768 مگاپیکسل است که قادر به نمایش موثر تصاویر با کیفیت HD است. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ صفحه نمایش با روکش مات است که از انعکاس نور جلوگیری می کند و کیفیت لازم را برای کار در شرایط مختلف فراهم می کند. با تنظیمات سنسور نور محیط در این لپ تاپ می توان به راحتی در روز و در محیط های روشن از آن استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی های لپ تاپ اچ پی 250 جی 6 وب کم آن است که به کاربران امکان تماس تصویری و شرکت در جلسات آنلاین و مجازی با کیفیت HD را می دهد.

صفحه کلید لپ تاپ HP 250 G6

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ اچ پی 250 جی 6 دارای مزایای بسیاری است. طراحی جزیره ای حرفه ای، فاصله گذاری خوب کلیدها، حساسیت و نیروی فشار دادن کلیدها چیزی است که در کیبورد Latitude 3500 دیده می شود همچنین کلیدهای کیبورد به گونه ای هستند که هنگام تایپ و کار با آن ها صدای زیادی ایجاد نمی کنند.

امکانات لپ تاپ HP 250 G6، قیمت و خرید به همراه عکس و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات ذکر شده در وب سایت محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی HP 250 G6 نسل هفتم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی HP 250 G6 نسل هفتم i5"، کلیک کنید.