بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude D830

نقد و بررسی

لپ تاپ Dell Latitude D830

لپ‌تاپ دل مدل Dell Latitude D830، شرکت دل موفق شد در زمینه فروش لپ‌تاپ‌های اداری و تجاری به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند و سری لپ‌تاپ‌های Latitude آنها نیز مناسب را ارائه دهد. Dell Latitude D830 و Dell Latitude D820 دو نمونه از این لپ تاپ ها هستند که تنها در جزئیات بسیار جزئی با هم تفاوت دارند. به بررسی لپ تاپ Dell Latitude D830 می پردازیم.

بدنه لپ تاپ از پلاستیک مخصوص ساخته شده است که انعطاف پذیری بالایی دارد و در برابر ضربه مقاوم است. رنگ بدنه ترکیبی از رنگ های خاکستری کم رنگ است و نوک مدادی 39 میلی متر ضخامت، 360 میلی متر عرض و 262 میلی متر طول دارد.

صفحه نمایش و بلندگو

صفحه نمایش لپ تاپ 15.4 اینچی است که نسبت تصویر آن 16:10 است. وضوح تصویر 1366 در 768 زوایای دید است که سنسور مجاورت نور نیز در پایین صفحه قرار دارد که با توجه به میزان نور محیط، کیفیت بسیار خوبی دارند به موسیقی

پورت ها و اتصالات

در سمت چپ لپ‌تاپ، قفل کنزینگتون، فایروال، جک 3.5 میلی‌متری میکروفون و هدفون، Express Card و PC Card را می‌بینید. که انواع کارت های الکترونیکی است. در سمت راست پورت شبکه، پورت USB و حالت، VGA و ورودی برق آداپتور وجود دارد.
این لپ تاپ دارای بلوتوث و وای فای پرسرعت است که با کمک برنامه هایی مانند SHAREit قادر خواهید بود حجم زیادی از اطلاعات را بین لپ تاپ و موبایل خود انتقال دهید.
لپ تاپ Dell Latitude D830 دارای چندین سخت افزار امنیتی است. برخی از مدل ها دارای حسگر اثر انگشت هستند.
در زیر باتری یک شیار سیم کارت وجود دارد که با قرار دادن انواع سیم کارت می توانید از اینترنت بی سیم یا تماس تلفنی استفاده کنید.

صفحه کلید و تاچ پد

صفحه کلید از پلاستیک ساخته شده و رنگ و کلیدهای آن مشکی است. این کیبورد برای تایپ بر روی آن راحت است و دارای نور پس زمینه است که علاوه بر زیبایی عملکرد در شب نیز می باشد. تاچ پد خاکستری نیز زیر صفحه کلید قرار دارد که کار با آن بسیار آسان است و 2 جفت کلید Track Point در بالا و پایین وجود دارد یا The Sharp در وسط صفحه کلید بین حروف G، H و قرار دارد. B، که با آن می توانید نیاز به ماوس جداگانه را برطرف کنید.
در بالای صفحه کلید یک ردیف کلید وجود دارد که می توانید از آنها برای روشن کردن لپ تاپ یا تنظیم صدا استفاده کنید.

سخت افزار و باتری

لپ تاپ Dell Latitude D830 یک لپ تاپ مقرون به صرفه و ارزان است که دارای قطعات سخت افزاری قدرتمندی است و ساخت این لپ تاپ 2 یا 4 گیگابایت است. گرافیک لپ تاپ اینتل و NVIDIA NVS 135M است که هنگام اجرای بازی های سخت با ظرفیت های 160، 320 و 500 گیگابایت عملکرد خوبی دارد. دارای باتری 6 سلولی لیتیوم یونی با توان 85 وات و قابلیت شارژ بین 1 و نیم تا 3 و نیم ساعت از ویژگی های این لپ تاپ این است که با راه اندازی رابط کاربری اندروید می توانید تمامی برنامه ها و بازی ها در گوشی های اندرویدی.

نتیجه

در پایان باید گفت که Dell Latitude D830 یک لپ تاپ قدرتمند و مقرون به صرفه است که برای استفاده روزانه و کار با نرم افزارهای آفیس مناسب است. این لپ تاپ با ضمانت کیفیت و قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار می گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude D830" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude D830"، کلیک کنید.