بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6420 نسل دوم i3

نقد و بررسی

لپ تاپ دل Latitude E6420 نسل دوم i3

لپ تاپ موجود دل مدل Dell Latitude E6420 یکی از لپ تاپ های رده بالای برند معروف دل می باشد که از ویژگی های مثبت آن می توان به ابعاد مناسب اشاره کرد و همچنین لازم به ذکر است که این لپ تاپ از طراحی بدنه مقاومی برخوردار است که از ویژگی های فنی خوب این لپ تاپ می توان اشاره کرد. نوع RAM و CPU با وجود این ویژگی ها می تواند در زمینه هایی مانند مدیریت، کار تجاری و بازرگانی مناسب باشد.

ویژگی های لپ تاپ Latitude E6420

یکی از ویژگی های این لپ تاپ عمر باتری نسبتا خوب آن Dell Latitude E6420 Li-ion است و صفحه نمایش آن 14 اینچی با کیفیت HD در جاده نگرانی دارد، حتی کیبورد (صفحه کلید) با کلیدهای خوب و نرم و روان بسیار مناسب است که قابل استفاده برای نوشتن دانش آموزان، دانشجویان و برنامه نویسان، بدنه این لپ تاپ از آلومینیوم ساخته شده و در برابر ضربه و آسیب مقاوم است.

مشخصات لپ تاپ دل

حال به بررسی مشخصات فنی این لپ تاپ می پردازیم، لپ تاپ Dell Latitude E6420 دارای پردازنده نسل دوم Core i3-2350M اینتل و همچنین دارای پردازنده گرافیکی Intel HD 3000 است، رم این لپ تاپ از نوع DDR3 و دارای ظرفیت 4 گیگابایت رم است. می توان آن را به 16 گیگابایت ارتقا داد، دارای کش 3 مگابایتی مشابه است.

این لپ تاپ دارای سه پورت USB 2.0 می باشدکیت، مدفوعاز دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به پورت شبکه، هدفون، میکروفون و VGA اشاره کرد. لازم به ذکر است که این لپ تاپ می باشد پورت HDMI همچنین پشتیبانی می کند و قابلیت استفاده از کارت حافظه SD را نیز دارد. از دیگر ویژگی های خوب آن باید به وب کم، میکروفون و اسپیکر مناسب آن اشاره کرد که ارتباط تصویری با کیفیت و انتقال صدای بهتری را برای شما فراهم می کند، حتی می تواند برای کلاس های آنلاین یا مجازی برای شما مناسب باشد. این لپ تاپ یک دیسک نیز دارد.

ویژگی های لپ تاپ Dell Latitude E6420، قیمت و خرید با تصاویر و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و نقدی هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6420 نسل دوم i3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6420 نسل دوم i3"، کلیک کنید.