بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6230 نسل سوم i5

نقد و بررسی

لپ تاپ دل Latitude E6230 نسل سوم i5

مدل لپ تاپ Dell Latitude E6230 که از صفحه نمایش 5.12 اینچی استفاده می کند. ابعاد این لپ تاپ 22.4 x 226 x 309 میلی متر و وزن آن 1.28 کیلوگرم است. این لپ تاپ سری Latitude دل دارای ویژگی هایی از قبیل: مجهز به وب کم، کارت خوان و میکروفون داخلی می باشد.

دو پورت USB 3.0 و یک سوکت کوچک eSATA / USB 2.0 برای اطمینان از تبادل سریع داده با تجهیزات جانبی در دسترس هستند. نمایشگرهای خارجی را می توان به صورت سریال از طریق VGA یا دیجیتال از طریق HDMI متصل کرد. Dell به طور مستقیم از DisplayPort در موردی که در بخش تجاری رایج است توزیع می کند. اگر عملکرد E6230 برای استفاده مورد نظر کافی نباشد، می توان آن را با کارت های ExpressCard / 34 ارتقا داد.

خوشبختانه پورت ها که اغلب دائما مشغول هستند، در پشت هر دو لبه کناری و در پشت قرار دارند. با این حال، گاهی اوقات افراد راست دست ممکن است مزیتی داشته باشند زیرا هوای خروجی از داخل کیف از لبه سمت چپ خارج می شود.

  • جلو: بدون پورت
  • سمت چپ: VGA، eSATA / USB-2.0، جک صوتی ترکیبی 3.5 میلی‌متری، کارت‌خوان هوشمند، کارت‌خوان
  • عقب: RJ-45 (LAN)، باتری، قفل کنزینگتون، پورت شارژ
  • سمت راست: ExpressCard / 34، سوئیچ اصلی Wi-Fi، 2x USB-3.0، HDMI

وقتی صحبت از ویژگی‌های اتصال به میان می‌آید، Latitude E6230 تقریباً هر چیزی را دارد که می‌خواهید بخواهید. هنگام اتصال کابل LAN، رابط شبکه Intel 82579LM Gigabit (10/100/1000MBit) اتصالات اترنت را با سرعت گیگابیت فعال می کند. اینتل Centrino و -N 6205 (abgn) همچنین از اتصالات WLAN در استاندارد -N پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، با آداپتور شبکه Dell Wireless 5630 (EVD0-HSPA) Mobile Broadband Mini Card (دستگاه WWAN ترکیبی)، یک مودم پهن باند نیز گنجانده شده است. در نهایت، از طریق بلوتوث نسخه 4.0 داده ها را می توان با دستگاه های تلفن همراه کوچک رد و بدل کرد.

همانطور که شایسته یک دستگاه تجاری است، مدل بررسی ما دارای چندین ویژگی امنیتی است. علاوه بر قفل کنزینگتون، یک دستگاه کارت خوان هوشمند نیز در این محفظه پیدا می کنیم. همچنین، ماژول پلت فرم قابل اعتماد امکان شناسایی واضح دستگاه راه دور را فراهم می کند. از آنجایی که پردازنده داخلی از vPro پشتیبانی می کند، پشتیبانی از راه دور نیز امکان پذیر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6230 نسل سوم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6230 نسل سوم i5"، کلیک کنید.