بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo ThinkPad W530 نسل سوم i7 QM گرافیک دار

نقد و بررسی

لپ تاپ Lenovo Stock Lenovo ThinkPad W530 نسل سوم i7 QM با گرافیک

لپ تاپ Lenovo Lenovo ThinkPad W530 ساخت شرکت محبوب لنوو است که با توجه به مشخصات فنی و طراحی بدنه فیبر کربنی می تواند یک دفترچه یادداشت مشارکتی برای کارمندان، دانشجویان، حسابداران، برنامه نویسان و طراحان گرافیک باشد.

مشخصات فنی لپ تاپ Lenovo ThinkPad W530 با پردازنده نسل سوم اینتل Core i7 3630QM می باشد، نوع حافظه رم این لپ تاپ از نوع DDR3 با ظرفیت 16 گیگابایت است، حتی قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت، دارای کش مناسب 2 مگابایت ظرفیت هارد دیسک اصلی هارد دیسک این لپ تاپ 120 گیگابایت از نوع SDD و هارد دوم 500 گیگابایت نوع HDD می باشد. پورت های لپ تاپ ThinkPad W530 شامل دو پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 می باشد که شامل پورت شبکه، پورت مودم، 1394، نمایشگر و میکروفون و همچنین قابلیت استفاده از کارت حافظه SD می باشد.

لپ تاپ ThinkPad W530 عمر باتری نسبتا خوبی دارد و کاربران می توانند در هر مکان و زمانی که سفر می کنند از این دستگاه استفاده کنند. بسیار خوب است که می توان وزن دستگاه را نادیده گرفت، بدنه این لپ تاپ از فیبر کربن ساخته شده است که به خوبی در برابر ضربه مقاوم است. یا اتفاقاتی که باعث آسیب می شود. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت فول اچ دی است، حتی کیبورد آن دارای کلیدهای خوب و راحت و همچنین مدل نور پس زمینه که می توانید به راحتی در محیط تاریک و شب از آن استفاده کنید، از دیگر ویژگی های خوب آن باید به دوربین تحت وب و اسپیکر مناسب آن اشاره کرد که ارتباط تصویری با کیفیتی را برای شما فراهم می کند، حتی می توان از آن برای کلاس های آنلاین یا مجازی برای شما استفاده کرد. اما این لپ تاپ درایو نوری ندارد اما امروزه با درایو نوری خارجی قابل استفاده است. سیستم عامل لپ تاپ ThinkPad W530 64 بیتی با ویندوز 10 می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo ThinkPad W530 نسل سوم i7 QM گرافیک دار" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo ThinkPad W530 نسل سوم i7 QM گرافیک دار"، کلیک کنید.