بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6430 نسل سوم i5 گرافیک دار

نقد و بررسی

نسل سوم لپ تاپ Dell Latitude E6430 با گرافیک i5

لپ تاپ Dell Latitude E6430 موجود است، در بررسی های قبلی با مدل های Latitude و کیفیت ساخت منحصر به فرد آنها آشنا شدیم. Latitude E6430 یکی دیگر از لپ تاپ های این خانواده است. طراحی بیرونی مدل 6420 نیز در اینجا حفظ شده است و تنها در سخت افزار و برخی موارد دیگر تغییراتی دیده می شود. این لپ تاپ Latitude E6430 با صفحه نمایش 14 اینچی مجهز به پردازنده نسل سوم اینتل است و به گفته دل، بدنه آن درجه نظامی و دوام بالایی دارد. مهم ترین تغییر 6430 نسبت به نسل قبل، پردازنده جدید است.

طراحی ظاهری

طبق معمول، اولین و تاثیرگذارترین برداشت ذهنی مربوط به یکپارچگی آن است. دل مدعی است که بدنه مورد نظر که تری متال نام دارد با استاندارد نظامی (اشاره به دوام بدنه) ساخته شده است و برای دستیابی به پایداری و دوام از موادی مانند آلومینیوم و منیزیم (عمدتاً برای شاسی) استفاده شده است. با هم مخلوط شده و در ساخت آن استفاده شده است.

سختی و استحکام کیس همچنان بسیار خوب و عالی بوده و هیچ گونه تغییر شکل، تغییر شکل و فرورفتگی در آن مشاهده نشده است. لولاها آنقدر قوی هستند که بار سنگینی را تحمل می کنند، با این حال ما به راحتی در را باز می کنیم و دقیقا با زاویه 185 درجه نگه می داریم. در قسمت های ورودی لپ تاپ Dell Latitude E6430 از یک سطح لاستیکی نازک استفاده شده است. به غیر از یک کلیک خفیف هنگام کشیدن، هیچ لحظه منفی مشاهده نشد و بنابراین بدنه E6430 حس بی عیب و نقصی را القا می کند.

اتصالات

در گوشه سمت چپ پریز یک پورت LAN RJ45 و یک پورت USB2.0 برای شارژ گوشی های هوشمند (در صورت خاموش بودن لپ تاپ) و یک پورت VGA برای اتصال مانیتورها و پروژکتورهای قدیمی و همچنین یک جک صوتی ترکیبی وجود دارد. گرفته شد. کارت خوان هوشمند نیز در لبه سمت چپ جلو قرار دارد.

در سمت دیگر، در لبه سمت راست جلو، یک اسلات کارت Express و یک سوئیچ برای فعال و غیرفعال کردن ماژول های WiFi و بلوتوث eSATA ترکیبی وجود دارد. یک پورت HDMI و یک کانکتور قفل لپ تاپ Kensington در گوشه سمت راست عقب توزیع شده اند. همچنین یک کارت خوان SD در جلو وجود دارد.

صفحه کلید

همانطور که از یک لپ تاپ تجاری در این رنج قیمت انتظار می رود، یک صفحه کلید کاربردی در این لپ تاپ 14 اینچی گنجانده شده است. از لحاظ ذهنی، نوشتن این نمونه بسیار لذت بخش است. نقطه فشار خوب و واضح است. این کیبورد مانند کیبورد مک بوک اپل از نرمی خاصی برخوردار است. 6430 همچنین دارای یک صفحه نمایش با نور پس زمینه است. پد ماوس دایره ای شکل نیز در مرکز صفحه کلید قابل مشاهده است.

نمایش دادن

با وجود اینکه توصیه می کنیم از این ارتقا نهایت استفاده را ببرید، رزولوشن این صفحه نمایش برای کارهای داخلی کافی است و به طور ذهنی به دلیل عدم اشباع بیش از حد رنگ ها، تصویری نسبتاً خوب، نمایشی زیبا و دلنشین ارائه می دهد، اما همچنان رنگ ها شفاف و روشن هستند و دمای آنها متعادل است. سطح مات نمایشگر نیز به جلوگیری از بازتاب کمک می کند. حداکثر روشنایی 206 cd/m2 فقط برای استفاده در فضای داخلی یا مناطق سایه دار در فضای باز در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که به دلیل عدم مقاومت در برابر نور خورشید، صفحه نمایش برای استفاده در نور مستقیم خورشید مناسب نمی باشد.

تابع

این لپ تاپ در این رنج قیمت از کارت گرافیک NVIDIA NVS 5200 M نیز بهره می برد. در این راستا سفارش مشتری E6430 ویژه مختار است. ما معتقدیم که پیکربندی لپ‌تاپ با قیمت مناسب اما سریع را با قیمت 1235 یورو یا 1594 دلار به اضافه حمل‌ونقل ارائه کرده‌ایم. آخرین نسل پردازنده Ivy Bridge i5-3340M 2.6 3.3 گیگاهرتز به همراه گرافیک یکپارچه Intel HD 4000 و حافظه 4 گیگابایتی برای اکثر کارهای معمول کافی است.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6430 نسل سوم i5 گرافیک دار" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6430 نسل سوم i5 گرافیک دار"، کلیک کنید.