بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP Elitebook 725 G2 گرافیک دار

نقد و بررسی

لپ تاپ HP Elitebook 725 G2

مدل Elitebook در لپ تاپ های شرکت اچ پی از نظر طراحی بدنه و سخت افزار تفاوت های زیادی با مدل های دیگر دارد. Elite در لغت به عنوان نخبگان ترجمه می شود و EliteBook به معنای کتاب نخبگان است. سبک و نازک، ایده آل برای مصرف، احاطه شده توسط صدای استثنایی، طراحی شده برای کارآمدتر و مطمئن تر در سرعت، کیفیت بی همتا و غیر قابل اندازه گیری توضیحات HP در مورد ایجاد آن است. در واقع انتخاب این نام برای این مدل مناسب است. این لپ تاپ با وزن 1 کیلوگرم و 550 گرم، همراهی ضروری برای انجام کارها، در جاده، دفتر شرکت یا دانشگاه است. بدنه های صاف و نقره ای با پلاستیک مشکی که در سال 2012 پس از مدل G1 عرضه شد.

لپ‌تاپ‌های سری EliteBook 700 HP که بر روی APUهای چهار هسته‌ای AMD ساخته شده‌اند، نوید ورود نسبتاً ارزان به دنیای نوت‌بوک‌های تجاری پیشرفته را می‌دهند. یکی از آنها لپ تاپ HP EliteBook 725 G2 است که اندازه آن 12 اینچ است. این لپ تاپ مناسب کاربرانی است که زیاد سفر می کنند و به یک لپ تاپ جمع و جور، سبک و ارزان نیاز دارند.

صفحه نمایش لپ تاپ EliteBook 725 G2

رزولوشن صفحه نمایش 1366 x 768 پیکسل (WXGA) است، اما برای یک لپ تاپ 14 اینچی با این قیمت، این استاندارد است.

پردازنده Elitebook 725 G2

HP از پردازنده AMD A8 Pro-7150B نه تنها در EliteBook 725 G2، بلکه در 745 G2 و 755 G2 نیز استفاده می کند. این پردازنده برای لپ تاپ های بسیار نازک مناسب است. به لطف چهار هسته پردازشی که با فرکانس 2.1 تا 3.3 گیگاهرتز کار می کنند.

گرافیک لپ تاپ HP Elitebook 725 G2

پردازنده AMD دارای گرافیک Radeon R6 است که گرافیک لپ تاپ را هدایت می کند. Radeon دارای 384 واحد سایه زن است که تا 533 مگاهرتز کار می کنند. مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته از جمله پشتیبانی از DirectX 11.2 و AMDs Mantle API نیز بخشی از این کارت گرافیک هستند.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ HP Elitebook 725 G2 با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و گزینه نقدی در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده HP)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP Elitebook 725 G2 گرافیک دار" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP Elitebook 725 G2 گرافیک دار"، کلیک کنید.