بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad T480 نسل هشتم i5

نقد و بررسی

لپ تاپ 14 اینچی Lenovo T480 Core i5 8350U

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad T480 که برای استفاده در محیط های کاری، کارگاه ها و محیط های آموزشی مانند دانشگاه ها ایده آل است. لپ تاپ Lenovo Thinkpad T480 با پردازنده i5 یکی دیگر از مدل های لپ تاپ اداری/مهندسی و صنعتی لنوو است که در سال 2018 معرفی شد.برند لپ تاپ ThinkPad لنوو به دلیل کارایی بالا، دوام و زیبایی شناخته شده است. بدنه این لپ تاپ از پلاستیک فشرده ساخته شده است که آن را در برابر ضربه و فشار مقاوم می کند. ابعاد این مدل 14 اینچ بوده و به اولترابوک معروف است. وزن آن 1.7 کیلوگرم و ابعاد آن 19.95 × 232.5 × 336.6 میلی متر است که برای جابجایی آن مشکلی وجود ندارد.

مشخصات سخت افزاری لپ تاپ Lenovo ThinkPad T480 را بررسی کنید

پردازنده این لپ تاپ ساخت اینتل بوده و از پردازنده نسل هشتم i5 با مدل 8350U بهره می برد. رم این دستگاه 8 گیگابایت و از نوع DDR4 می باشد. همچنین دارای 6 مگابایت حافظه کش است. حافظه داخلی لپ تاپ Lenovo Thinkpad T480 به طور پیش فرض 240 گیگابایت است. کارت گرافیک این دستگاه Intel HD Graphics 620 می باشد که با توجه به ترکیب قوی این سخت افزارها می توان گفت لپ تاپ Lenovo T480 Core i5 8350U به خوبی پاسخگوی نیاز روزانه کاربران است. رم این دستگاه از نوع DDR4 است و یکی از مزیت های اصلی آن نسبت به DDR3 سرعت بالا و مصرف انرژی کمتر آن است. علاوه بر این، این نوع رم قادر است اطلاعات بیشتری را به طور همزمان پردازش کند.

پورت ها و ویژگی های ارتباطی لپ تاپ Lenovo ThinkPad T480

در سمت راست این لپ تاپ یک کارت خوان SD، پورت LAN اترنت، پورت HDMI، دو عدد USB و یک جک مشترک هدفون/میکروفون دیده می شود. در سمت چپ می توان به DisplayPort، پورت Thunderbolt و کارت خوان اشاره کرد. برای لذت بردن از تصاویر با کیفیت می توانید از پورت HDMI استفاده کنید (به شرطی که مانیتور یا تلویزیون شما این پورت را داشته باشد). از دیگر ویژگی های این محصول می توان به وب کم HD، بلندگوهای داخلی، حسگر اثر انگشت، قابلیت Wi-Fi و بلوتوث اشاره کرد.

صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo ThinkPad T480

این مدل دارای صفحه نمایش 14 اینچی با کیفیت 2k (رزولوشن 2680×1440 پیکسل) است که کیفیت تصویر عالی را ارائه می دهد. مات بودن صفحه نمایش نه تنها از انعکاس نور محیط جلوگیری می کند، بلکه از خستگی چشم نیز جلوگیری می کند. شما می توانید برای مدت طولانی با این لپ تاپ کار کنید.

صفحه کلید لپ تاپ Thinkpad T480 Lenovo

لپ تاپ Lenovo Thinkpad T480 از کیبورد مخصوص لنوو AccuType استفاده می کند، اما ایرادی که می توان به آن اشاره کرد این است که به دلیل سایز کوچک لپ تاپ، صفحه کلید دارای قسمت عددی مجزا نیست. این ممکن است این لپ تاپ را برای کارهای حسابداری نامناسب کند. همچنین، صفحه کلید دارای عملکرد نور پس زمینه است، بنابراین می توانید از آن حتی در محیط های تاریک استفاده کنید. کیبورد جزیره ای این محصول تایپ راحت و دلنشینی را برای شما فراهم می کند و کلیدهای تاچ پد نیز روی آن قرار گرفته است. تاچ پد از دستورات چند لمسی نیز پشتیبانی می کند.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad T480 همراه با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده لنوو)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad T480 نسل هشتم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad T480 نسل هشتم i5"، کلیک کنید.