بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6420 نسل دوم i7 گرافیک دار

نقد و بررسی

لپ تاپ دل Latitude E6420 نسل دوم i7

لپ تاپ Dell Latitude E6420 یکی از لپ تاپ های رده بالای برند معروف دل است که از ویژگی های مثبت آن می توان به سایز مناسب اشاره کرد و همچنین لازم به ذکر است که این لپ تاپ از طراحی بدنه مقاومی برخوردار است که از ویژگی های فنی خوب این لپ تاپ می توان اشاره کرد. نوع رم حافظه و پردازنده آن با وجود این ویژگی ها می تواند در زمینه هایی مانند مدیریت، کار تجاری و بازرگانی مناسب باشد.

ویژگی های لپ تاپ Dell Latitude E6420

یکی از ویژگی های این لپ تاپ عمر نسبتا خوب آن بر روی باتری لیتیوم یونی Dell Latitude E6420 و صفحه نمایش آن 14 اینچی با کیفیت HD در جاده است، حتی صفحه کلید (صفحه کلید) بسیار مناسب با خوب و نرم و روان است. کلیدهایی که می توان از آن برای نوشتن دانش آموزان، دانش آموزان و برنامه نویسان استفاده کرد، بدنه این لپ تاپ از آلومینیوم ساخته شده و در برابر ضربه و آسیب مقاوم است.

مشخصات لپ تاپ دل

حال به مشخصات فنی این لپ تاپ می پردازیم، لپ تاپ Dell Latitude E6420 دارای پردازنده نسل دوم Core i7-2620M اینتل و همچنین دارای پردازنده گرافیکی Nvidia NVS4200 M 512M است، رم این لپ تاپ از نوع DDR3 با ظرفیت 4 گیگابایت است حتی ظرفیت رم قابل ارتقا تا 16 گیگابایت است و دارای حافظه کش 4 مگابایتی است.

این لپ تاپ دارای سه پورت USB 2.0 می باشدکیت، پواز دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به پورت شبکه، هدفون، میکروفون و VGA اشاره کرد. لازم به ذکر است که این لپ تاپ می باشد پورت HDMI همچنین پشتیبانی می کند و قابلیت استفاده از کارت حافظه SD را نیز دارد. از دیگر ویژگی های خوب آن باید به وب کم، میکروفون و اسپیکر مناسب آن اشاره کرد که ارتباط تصویری با کیفیت و انتقال بهتر صدا را برای شما فراهم می کند، حتی می تواند برای کلاس های آنلاین یا مجازی برای شما مناسب باشد. این لپ تاپ یک دیسک نیز دارد.

ویژگی های لپ تاپ Dell Latitude E6420، قیمت و خرید با تصاویر و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و نقدی هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6420 نسل دوم i7 گرافیک دار" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6420 نسل دوم i7 گرافیک دار"، کلیک کنید.