بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 4540S نسل سوم i5

نقد و بررسی

لپ تاپ HP ProBook 4540S

لپ تاپ سری اچ پی مدل HP ProBook 4540S یکی از لپ تاپ های طراحی زیبا و بادوام برند اچ پی می باشد که نسبت به سایر لپ تاپ های اچ پی از طراحی زیباتر و چشم نوازتری در کیفیت ساخت بالای بدنه برخوردار است و لپ تاپ 4540S به لطف تنظیمات ویژه ای که دارد، یک لپ تاپ کارآمد می تواند در زمینه هایی مانند مدیریت و تجارت مفید باشد.

از ویژگی های مثبت لپ تاپ 4540S در ابتدا باید به طراحی بدنه اشاره کرد، با بدنه ای که ترکیبی از آلومینیوم و پلاستیک است، به دلیل طراحی بدنه آلومینیومی، این لپ تاپ در برابر ضربه های خاصی مقاوم بوده و همچنین دارای دوربین تحت وب می باشد. ، میکروفون و اسپیکر که ارتباط تصویری با کیفیت و انتقال بهتر صدا را برای شما فراهم می کند(فناوری صوتی SRS Premium Sound PRO)، حتی ممکن است برای کلاس های آنلاین یا مجازی برای شما مناسب باشد. یکی دیگر از ویژگی های مثبت لپ تاپ 4540S طول عمر باتری لیتیوم یونی (6 سلولی) آن است، کاربران می توانند اعتماد لازم را برای انجام پروژه یا کار در هر مکان خاص بدون استفاده از شارژر در زمان مشخصی داشته باشند. این لپ تاپ دارای درایو دیسک نوری و سیستم عامل لپ تاپ 4540S 64 بیتی با ویندوز 10. صفحه نمایش لپ تاپ 15.6 اینچی با کیفیت HD، لپ تاپ HP ProBook 4540S با ابعاد مناسب 28*256*375 میلی متر و وزن بیش از 2.5 کیلوگرم وزن آن با توجه به تنظیمات و مشخصات لپ تاپ قابل چشم پوشی است، لازم به ذکر است که دارای اسکنر اثر انگشت همچنین حتی یک صفحه کلید بسیار مناسب با کلیدهای خوب و نرم می تواند برای تایپ دانش آموزان، دانشجویان و برنامه نویسان مناسب باشد.

حال به مشخصات فنی این لپ تاپ می پردازیم، لپ تاپ HP ProBook 4540S دارای پردازنده نسل سوم اینتل Core i5-32330M و همچنین دارای پردازنده گرافیکی Intel HD 4000 بله، نوع رم این لپ تاپ از نوع DDR3 با ظرفیت 4 گیگابایت است، حتی ظرفیت رم تا 16 گیگابایت، ظرفیت اصلی هارد دیسک این لپ تاپ قابل ارتقا است. 500 گیگابایت از نوع HDD و.لازم به ذکر است که این لپ تاپ دارای دو پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 می باشد که پورت های دیگر این لپ تاپ باید پورت های شبکه، هدفون، میکروفون و VGA باشد. لازم به ذکر است که این لپ تاپ فاقد پورت HDMI بوده و امکان استفاده از کارت حافظه SD را نیز دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 4540S نسل سوم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 4540S نسل سوم i5"، کلیک کنید.