بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6530 نسل سوم i5

نقد و بررسی

لپ تاپ Dell Latitude E6530

لپ تاپ موجود دل مدل Dell Latitude E6530 یکی از لپ تاپ های تعاونی و بادوام برند دل می باشد که دارای کارایی بالا و همچنین دارای صفحه نمایش عریض، مشخصات فنی خوب که شامل نوع رم، پردازنده و گرافیک می باشد. این لپ تاپ سازگار می تواند در زمینه هایی مانند مدیریت، کار تجاری، بازرگانی، طراحان گرافیک و برنامه نویسی برای شما مناسب باشد.

لپ تاپ Latitude E6530 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت فول اچ دی است، ابعاد این لپ تاپ 384 در 28.30 در 34.20 میلی متر و وزن 2.86 کیلوگرم است که با توجه به وزن زیاد آن می توان با توجه به کانفیگ ها و مشخصات از وزن آن حتی بسیار مناسب استفاده کرد. صفحه کلید دارای کلیدهای خوب، نرم و روان است که می تواند برای دانش آموزان، دانش آموزان و برنامه نویسان برای تایپ استفاده شود. لازم به ذکر است که بدنه این لپ تاپ از آلومینیوم ساخته شده و حتی در برابر ضربه یا اتفاقاتی که باعث آسیب می شود نیز مقاوم است.

لپ تاپ Dell Latitude E6530 به لطف ویژگی های فنی خوب خود دارای پردازنده نسل سوم Core i5 3210M اینتل است. رم این لپ تاپ از نوع DDR3 با ظرفیت 4 گیگابایت است، حتی ظرفیت رم تا 16 گیگابایت قابل ارتقا است، حافظه نهان مناسب 3 مگابایت وجود دارد، ظرفیت هارد دیسک اصلی لپ تاپ 500 گیگابایت از نوع HDD می باشد.

این لپ تاپ دارای دو پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 می باشد که سایر پورت های این لپ تاپ باید پورت شبکه، هدفون، میکروفون، ESATA USB 2.0 و VGA باشد. پورت HDMI همچنین پشتیبانی می کند و قابلیت استفاده از کارت حافظه SD را نیز دارد. حتی وجود دارد اسکنر اثر انگشت هم هست

از دیگر ویژگی های خوب آن باید به میکروفون و اسپیکر مناسب اشاره کرد که ارتباط تصویری با کیفیت و انتقال صدا بهتری را برای شما به ارمغان می آورد، حتی می تواند برای شما کلاس های آنلاین یا مجازی باشد. این لپ تاپ دارای درایو نوری است، سیستم عامل لپ تاپ Latitude E6530 ویندوز 10 64 بیتی می باشد.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6530 نسل سوم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6530 نسل سوم i5"، کلیک کنید.