بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP Elitebook 8570p نسل سوم i5

توضیحات

لپ تاپ HP Elitebook 8570p

لپ تاپ HP Elitebook 8570p یکی از محبوب ترین لپ تاپ های سری HP EliteBook است. دستگاهی زیبا با بدنه فلزی شیک که چشم هر کاربری را به خود خیره می کند، دارای سخت افزاری قدرتمند با ظاهری شیک این لپ تاپ وجود یک پردازنده گرافیکی قدرتمند در آن است که به این لپ تاپ در انجام بازی کمک می کند در این مطلب با ما همراه باشید. بررسی لپ تاپ.

لپ تاپ اچ پی Elitebook 8570p دقیقا مشابه 8560p است که از نظر ظاهری تفاوتی ندارد، فقط مدل 8570p دارای پردازنده و گرافیک جدیدتر است و البته قیمت لپ تاپ نیز به همین نسبت افزایش یافته است.

طراحی و ساخت

بدنه فلزی لپ تاپ اچ پی الیت بوک 8570p نقره ای است که از آلومینیوم و آلیاژ تیتانیوم ساخته شده است که بسیار مقاوم و البته زیبا می باشد. وزن لپ تاپ 2 کیلوگرم و 700 گرم و ضخامت حدود 30 است که همه آنها گواه قطعات بسیار قدرتمند و حرفه ای در داخل هستند و طول لپ تاپ 250 میلی متر است بنابراین صفحه کلید آن ضد آب است، تمام بدنه لپ تاپ مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد، علاوه بر این به دلیل وجود میدان الکترومغناطیسی در بدنه فلزی لپ تاپ، لکه ها و گرد و غبار کمتر به سمت آن جذب می شود.

صفحه نمایش و بلندگو

اندازه صفحه نمایش HP Elitebook 8570 15.6 اینچ می باشد که برای تماشای فیلم مناسب است مدل های 1600×900 با توجه به تجربه ما از کار با این مانیتور هم در اتاق و هم در زیر نور آفتاب رضایت بخش بود.

زاویه دید نیز در جهات مختلف رضایت بخش است. بلندگوها هوشمندانه طراحی شده و زیر لپ تاپ قرار گرفته اند.

پورت ها و اتصالات

این لپ تاپ دارای پورت های ورودی و خروجی مختلفی است و شما قادر خواهید بود اکثر دستگاه ها و لوازم جانبی را به آن متصل کنید. تنها یک کلید برای باز کردن درب لپ تاپ در جلوی لپ تاپ وجود دارد.

در سمت چپ 2 پورت USB، یک فایروال و یک کارت خوان وجود دارد که کارت SD در آن قرار داده شده است، در انتها می توانید پورت USB/ESATA عمومی، VGA و Express Card را مشاهده کنید.

در سمت راست قفل کنزینگتون یک پورت شبکه، یک درایو DVD، 2 پورت USB3 و یک جک 3.5 میلی متری برای میکروفون و هدفون وجود دارد.

یک پورت RS 232 (درگاه سریال)، ورودی برق آداپتور و DisplayPort در پشت مودم لپ تاپ دیده می شود.

صفحه کلید و تاچ پد

صفحه کلید از پلاستیک ساخته شده و رنگ و کلیدهای آن مشکی است. این صفحه کلید ضد آب و ضد ضربه است و تایپ کردن با آن لذت بخش است. لپ تاپ HP Elitebook 8570p دارای نور پس زمینه صفحه کلید در بالای صفحه نمایش با طراحی خلاقانه است که نه تنها زیبا، بلکه در شب نیز بسیار موثر است. تاچ پد بسیار عریض و البته کار با آن آسان است و در زیر و بالای آن دو ردیف کلید چپ و راست وجود دارد که در وسط صفحه کلید بین حروف G، H و B قرار گرفته اند. کمکی که می توانید نیاز به آن را برطرف کنید. موس جداگانه در بالای صفحه کلید 4 کلید وجود دارد که بسیار خوب طراحی شده اند و با کمک آنها می توانید وای فای را روشن یا صدا را خاموش و روشن کنید.

سخت افزار و باتری

بدون شک نقطه قوت و ویژگی اصلی این لپ تاپ سخت افزار قدرتمند آن است. پردازنده اصلی ساخت اینتل و i5 یا i7 است که در تمامی برنامه های سنگین عملکرد عالی دارد. رم لپ تاپ 4 گیگابایت است که تا 16 گیگابایت قابل ارتقا است و هارد دیسک بسته به 320، 500 یا 1000 گیگابایت است. باتری این لپ تاپ 6 سلولی لیتیوم یونی با توان 55 وات ساعت است که می تواند بین 1.5 ساعت تا 3.5 ساعت شارژ شود.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این لپ تاپ این است که با راه اندازی رابط کاربری اندروید می توانید تمامی برنامه ها و بازی ها را روی گوشی های اندرویدی اجرا کنید.

خلاصه

در پایان باید گفت لپ تاپ HP Elitebook 8570p یک لپ تاپ زیبا و قدرتمند با گواهینامه نظامی، صفحه کلید ضد آب، حسگرهای اثر انگشت و امنیتی، درگاه سیم کارت و پردازنده قدرتمند است. همچنین می توانید از انجام انواع بازی ها با این لپ تاپ بهره مند شوید.

این لپ تاپ با ضمانت کیفیت و قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار می گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP Elitebook 8570p نسل سوم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP Elitebook 8570p نسل سوم i5"، کلیک کنید.