بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6520 نسل دوم i5 گرافیک دار

توضیحات

لپ تاپ دل Latitude E6520 نسل دوم i5

ساختار داخلی این لپ تاپ کمی سنگین است; اما دوام قابل توجه آن این وزن سنگین را جبران کرده است. دل برای ساخت بدنه این لپ تاپ از مواد درجه یک استفاده شده است. صفحه کلید، پایین و محافظ های فلزی آن به خوبی در جای خود قرار گرفته اند و حتی قسمت بالایی درایو نوری در برابر فشار بسیار مقاوم است. مقاومت قاب لپ تاپ دل E6520 نیز قابل توجه است. قاب استاندارد لپ تاپ Dell E6520 با آلومینیوم ماشینکاری شده پوشانده شده است و اثر انگشت به سختی قابل مشاهده است.

پورت ها

لپ تاپ دل E6520 در مجموع از چهار پورت USB 2.0 برای انتقال اطلاعات استفاده می کند. البته یکی از این پورت ها با پورت eSATA مشترک است. همچنین، اگر هنوز از دستگاهی با پورت FireWire استفاده می‌کنید، نیازی نیست نگران روش‌های ارتباطی باشید. لپ تاپ استاندارد E6520 دارای یک پورت FireWire پر استفاده است.
یکی از مهمترین ویژگی های لپ تاپ های تجاری استفاده از پورت های انتقال سیگنال تصویری است. لپ تاپ استاندارد E6520 تصاویر را با استفاده از دو نوع پورت آنالوگ و دیجیتال نمایش می دهد.
یک پورت VGA و یک پورت HDMI برای این منظور در نظر گرفته شده است. از آنجایی که کیفیت تصاویر خروجی از درگاه HDMI بسیار بالاتر از پورت VGA است، پیشنهاد می کنیم از این پورت برای ارتباط با مانیتور یا پروژکتور استفاده کنید.

درگاه داک استیشن، زیرا ممکن است مهم‌ترین درگاه لپ‌تاپ استاندارد Dell E6520 باشد. اما استفاده از امکانات ارتباطی جدید در شرکت ها نشان از توجه آنها به پیشرفت دارد. بنابراین، در صورت دسترسی به ایستگاه اتصال در محل ملاقات خود، می‌توانید لپ‌تاپ خود را بدون نیاز به استفاده از کابل‌های مختلف، به تمام تجهیزات لازم برای برقراری ارتباط با دستگاه‌های جانبی از جمله کیبورد، مانیتور و غیره به هاب مرکزی متصل کنید. . دسترسی داشته باشند

صفحه کلید لپ تاپ Dell Latitude E6520

با توجه به اینکه Dell E6520 یک لپ تاپ تجاری است، داشتن صفحه کلید بزرگ و کامل بیش از حد انتظار است. اما لپ تاپ استاندارد دل E6520 با استفاده از فضای نسبتاً بزرگ 15.6 اینچی، علاوه بر استفاده از دکمه های فرورفته و مات، دقیقا حس کار با کیبورد رومیزی را زنده می کند. همچنین صفحه کلید عددی در سمت راست صفحه کلید اصلی لپ تاپ استاندارد E6520 قرار گرفته است و ادامه کار با لپ تاپ را برای کاربران آسان می کند.

اگر از جمله کاربرانی هستید که سریع تایپ می کنند، ممکن است تجربه مثبتی از صفحه کلید لپ تاپ نداشته باشید زیرا ممکن است هنگام تایپ با دکمه های قسمت میانی کیبورد متوجه افسردگی شده باشید، اما لپ تاپ استاندارد E6520 جزو این لپ تاپ ها نیست. . این مشکل به دلیل استفاده از یک زیرساخت بسیار قوی است که از فرورفتن بدن حتی در فشار زیاد جلوگیری می کند. با این لپ تاپ استاندارد Dell E6520 به راحتی در محیط های تاریک تایپ کنید. زیرا صفحه کلید این لپ تاپ نیز دارای نور پس زمینه است.

صفحه نمایش 15.6 اینچی

صفحه نمایش 15.6 اینچی لپ تاپ استاندارد E6520 با وضوح FHD می تواند تصاویر را با رنگ های نسبتا طبیعی نمایش دهد. در نهایت رنگ این صفحه نمایش مشکی است.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6520 نسل دوم i5 گرافیک دار" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E6520 نسل دوم i5 گرافیک دار"، کلیک کنید.