بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP Elitebook 450 G3 نسل ششم i3

توضیحات

لپ تاپ 15 اینچی HP Elitebook 450 G3 Core i3 6100U

ویژگی ها، قیمت و خرید لپ تاپ HP Elitebook 450 G3 این یک گزینه ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک لپ تاپ بادوام با بهترین سخت افزار با قیمت پایین هستند. در ادامه مشخصات سخت افزاری و ویژگی های این دستگاه بررسی می شود.

لپ تاپ HP Elitebook 450 G3 دارای رنگ گرافیتی براق و یکدست است. اگر به جنبه طراحی این لپ تاپ دقت کنید، خواهید دید که سازنده تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا یک لپ تاپ عالی با بدنه ای زیبا و بادوام برای کاربر ایجاد کند. وزن لپ تاپ برای افرادی که مرتباً دستگاه خود را در طول روز جابه جا می کنند مهم است، بنابراین باید به دنبال سبک ترین وسیله ممکن باشند. وزن لپ تاپ 450 G3 تنها 2 کیلوگرم است که با آن مشکلی نخواهید داشت.

بدنه اصلی از نوع خاصی از پلاستیک فشرده ساخته شده که به صورت مات و ضد اثر انگشت طراحی شده است. باید اشاره کنیم که اچ پی قطعات داخلی این لپ تاپ را با استفاده از آلومینیوم ماشین کاری شده طراحی کرده است که علاوه بر زیبایی ظاهری، دوام خوبی را نیز به همراه دارد.

بررسی مشخصات سخت افزاری لپ تاپ HP Elitebook 450 G3

جدا از پنل نمایشگر، بدنه و کیبورد، یکی از اصلی ترین قسمت های لپ تاپ سخت افزار دستگاه است که باید به آن توجه کنید. سخت افزار شامل پردازنده ها و کارت های گرافیک، حافظه داخلی، رم و سایر اجزای مرتبط است.

پردازنده این لپ تاپ ساخت اینتل بوده و از پردازنده نسل ششم i3 با مدل 6100U بهره می برد. این پردازنده حداقل فرکانس 2.8 گیگاهرتز را در اختیار کاربر قرار می دهد. رم این دستگاه 8 گیگابایت و از نوع DDR4 می باشد.

حافظه داخلی لپ تاپ Elitebook 450 G3 Core i3 6100U به صورت پیش فرض 500 گیگابایت است و می توان آن را به هارد 2 ترابایتی ارتقا داد. کارت گرافیک این دستگاه Intel HD Graphics 520 می باشد که با توجه به ترکیب قوی این سخت افزارها می توان گفت که این لپ تاپ به خوبی پاسخگوی نیاز روزانه کاربران است.

صفحه نمایش لپ تاپ HP Elitebook 450 G3

لپ تاپ HP Elitebook 450 G3 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS با وضوح 1920 در 1080 (FHD) است. این صفحه نمایش مات به کاربر این امکان را می دهد که در محیط های با نور بالا بدون هیچ مشکلی کار کند. علاوه بر این، این صفحه نمایش چشم کاربر را خسته نمی کند و برای گیمرها، معامله گران و تماشاگران فیلم مناسب است. همچنین صفحه نمایش های نیمه مات اثر انگشت را به خود جذب نمی کنند و به راحتی خراشیده نمی شوند. اگر به بالای صفحه نمایش این لپ تاپ دقت کنید، می توانید یک وب کم با کیفیت HD را مشاهده کنید. این وب کم می تواند برای ارتباط تصویری با کیفیت بالا مناسب باشد.

صفحه کلید لپ تاپ HP Elitebook 450 G3

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ HP 450 G3 دارای مزایای زیادی است. طراحی جزیره ای حرفه ای، فاصله کلیدها، حساسیت و نیروی فشار کلید همان چیزی است که در صفحه کلید HP 450 G3 دیده می شود. اگر در زمینه مقاله نویسی یا تولید محتوا فعالیت می کنید و به دنبال لپ تاپی با کیبورد مناسب هستید، این لپ تاپ می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

علاوه بر صفحه کلید، لپ تاپ Elitebook 450 G3 دارای یک تاچ پد حساس به لمس نیز می باشد که می توان از آن برای اسکرول با دکمه های چپ و راست استفاده کرد. کلیدهای پد لمسی به خوبی تعریف شده و استفاده از آن آسان است

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ HP Elitebook 450 G3 با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات ذکر شده در وب سایت محصول)
اگر از این مقاله استفاده می‌کنید، نام و آدرس را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP Elitebook 450 G3 نسل ششم i3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP Elitebook 450 G3 نسل ششم i3"، کلیک کنید.