بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T470 نسل هفتم i7 گرافیک دار

توضیحات

لپ تاپ 14 اینچی Lenovo T470 Core i7 7820HQ

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad T470 اگر به دنبال لپ‌تاپ با عمر طولانی هستید، می‌توانید بهترین سخت‌افزار را با قیمت پایین داشته باشید. در ادامه مشخصات سخت افزاری و ویژگی های این دستگاه بررسی می شود. لپ تاپ Lenovo T470 i7 ظاهری مشکی و ساختاری مستطیلی دارد. لپ تاپ مورد استفاده Lenovo Thinkpad T470 دارای ابعاد 13.25 x 9.15 x 0.79 اینچ مکعب و وزن 1.6 کیلوگرم است که به طور قابل توجهی سبک تر از نسل قبلی Thinkpad است. بدنه این لپ تاپ از شیشه و فایبرگلاس تقویت شده و فریم آن از منیزیم ساخته شده است. بدنه لپ تاپ در برابر حوادث مختلف مقاوم بوده و دوام را تضمین می کند. این لپ تاپ Lenovo Thinkpad T470 مانند سایر Thinkpad های لنوو تست های دوام MIL-SPEC را با موفقیت پشت سر گذاشته و تحمل بسیار بالایی در برابر تغییرات شدید دما، حرکات و ضربه ها دارد.

بررسی مشخصات سخت افزاری لپ تاپ Thinkpad T470 Lenovo

پردازنده این لپ تاپ ساخت اینتل بوده و از پردازنده نسل ششم i7 با مدل 7820HQ بهره می برد. این پردازنده حداقل فرکانس 2.9 گیگاهرتز را در اختیار کاربر قرار می دهد. رم این دستگاه 8 گیگابایت و از نوع DDR4 می باشد. همچنین تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است و همچنین دارای 8 مگابایت حافظه کش است.

حافظه داخلی لپ تاپ Lenovo T470 Core i7 7820HQ به صورت پیش فرض 256 گیگابایت است و می توان آن را تا 4 ترابایت هارد ارتقا داد. کارت گرافیک این دستگاه Intel HD Graphics 630 می باشد که با توجه به ترکیب قوی این سخت افزارها می توان گفت لپ تاپ Lenovo T470 Core i7 7820HQ به خوبی پاسخگوی نیاز روزانه کاربران است.

رم این دستگاه از نوع DDR4 بوده و یکی از مزیت های اصلی آن نسبت به DDR3 سرعت بالا و مصرف برق کمتر آن است. علاوه بر این، این نوع رم قادر است داده های بیشتری را به طور همزمان پردازش کند.

صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo Thinkpad T470

لپ تاپ Lenovo T470s دارای صفحه نمایش 14 اینچی IPS با وضوح 1920 در 1080 (FHD) است. این صفحه نمایش مات به کاربر این امکان را می دهد که در محیط های با نور بالا بدون هیچ مشکلی کار کند. علاوه بر این، این صفحه نمایش چشم کاربر را خسته نمی کند و برای گیمرها، معامله گران و تماشاگران فیلم مناسب است.

صفحه کلید لپ تاپ Thinkpad T470 Lenovo

صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo Thinkpad T470 با سایز 14 اینچ و رزولوشن 1080*1920 کیفیت تصویر واضحی را ارائه می دهد. با توجه به استانداردهای اندازه گیری طیف رنگ، قادر است 73 درصد از رنگ های sRGB را بازتولید کند. بلندگوهای Lenovo Thinkpad T470 به اندازه کافی قدرتمند هستند که به راحتی یک اتاق کوچک را پر می کنند و نیازی به بلندگوهای خارجی در طول سخنرانی یا استفاده از کلاس درس را از بین می برند.

تجربه هزاران کاربر مختلف نشان می دهد که لپ تاپ های Thinkpad Lenovo بهترین صفحه کلید لپ تاپ را دارند. تاچ پد لپ تاپ Lenovo Thinkpad T470 دارای ابعاد 2.7 در 3.9 سانتی متر مربع است و به سرعت به هر لمس پاسخ می دهد.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ لنوو Lenovo Thinkpad T470 با تصاویر و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات ذکر شده در وب سایت محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T470 نسل هفتم i7 گرافیک دار" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T470 نسل هفتم i7 گرافیک دار"، کلیک کنید.