بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T440s نسل چهارم i7

توضیحات

لپ تاپ 14 اینچی Lenovo T440s Core i7 4600U

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad T440s این یک گزینه ایده آل برای افرادی است که به دنبال لپ تاپی با عمر طولانی هستند که بتواند بهترین سخت افزار را با قیمت پایین داشته باشد. در ادامه مشخصات سخت افزاری و ویژگی های این دستگاه بررسی می شود. لپ تاپ های سری ThinkPad لنوو معمولاً برای کارهای صنعتی طراحی شده اند و مدل T440s مقاوم، قابل اعتماد و قدرتمند است. لپ تاپ ThinkPad T440s از نظر ضخامت و وزن نیز فوق العاده است. این لپ‌تاپ باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ در سری T است که تنها 3.5 پوند وزن و 21 میلی‌متر ضخامت دارد و به راحتی قابل حمل است. ThinkPad T440s مانند سایر مدل های سری ThinkPad T دارای بدنه یکپارچه است که به محافظت از لپ تاپ در برابر قطرات آب و گرد و غبار کمک می کند. لولای محکم این لپ تاپ به صفحه نمایش اجازه می دهد تا 180 درجه خم شود و صفحه کلید ضد آب است. این مدل بسیار سبک تر و راحت تر است. جمع و جور بودن و وزن سبک این مدل توجه تعداد زیادی از دانش آموزان را به خود جلب کرد.

بررسی مشخصات سخت افزاری لپ تاپ Lenovo T440s Core i7 4600U

پردازنده این لپ تاپ ساخت اینتل بوده و از پردازنده نسل چهارم i7 با مدل 4600U بهره می برد. این پردازنده حداقل فرکانس 2.1 گیگاهرتز را در اختیار کاربر قرار می دهد. رم این دستگاه 8 گیگابایت و از نوع DDR3 می باشد. همچنین دارای 3 مگابایت حافظه کش است.

حافظه داخلی لپ تاپ Lenovo T440s Core i7 4600U به طور پیش فرض 256 گیگابایت است. کارت گرافیک این دستگاه نسل چهارم Intel HD Graphics 4400 می باشد که با توجه به ترکیب قوی این سخت افزارها می توان گفت لپ تاپ Lenovo T440s Core i7 4600U به خوبی پاسخگوی نیاز روزانه کاربران است.

این لپ تاپ با نسل چهارم پردازنده های Intel® Core™ عملکردی را برای افزایش بهره وری کار شما ارائه می دهد. شما می توانید به سرعت چند کار را انجام دهید، به راحتی بین برنامه ها حرکت کنید.

صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo T440s Core i7 4600U

صفحه نمایش استوک لپ تاپ Lenovo Thinkpad T440s با پردازنده i7. دارای سوئیچینگ مورد نیاز حالت هواپیما (IPS) FHD یا HD+ (رزولوشن 1920 در 1080) و صفحه نمایش LCD با روشنایی بالا. فناوری IPS به ما امکان می دهد تصاویر را با رنگ های زنده بهتر تجربه کنیم و از زاویه دید 180 درجه اطمینان حاصل کنیم.

صفحه کلید لپ تاپ Lenovo T440s Core i7 4600U

صفحه کلید پیشرفته ویندوز 8 برای لپ تاپ های Lenovo Thinkpad T440s با پردازنده i7 موجود است. این لپ تاپ بادوام و اندازه مناسبی است که به صفحه کلید ارگونومیک مجهز شده و تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد. این صفحه کلید همچنین با عقربه های چند رسانه ای سازگار است و قابلیت قفل و دسترسی فوری به برنامه ها را ارائه می دهد.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad T440s همراه با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات ذکر شده در وب سایت محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T440s نسل چهارم i7" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T440s نسل چهارم i7"، کلیک کنید.