بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP 8560W نسل دوم i7 QM

توضیحات

لپ تاپ اچ پی مدل HP 8560W

لپ تاپ استاندارد اچ پی مدل HP 8560W یکی از لپ تاپ های قابل اعتماد و قابل اعتماد برند نام آشنای اچ پی می باشد که نسبت به سایر لپ تاپ های اچ پی دارای کارایی بالا و طراحی زیباتر و چشم نوازتر با کیفیت عالی و بدنه مقاوم می باشد .Top 8560W به لطف ویژگی های آن، از جمله کارت گرافیک و تنظیمات، می توان از آن به عنوان یک لپ تاپ برای همکاری در زمینه هایی مانند مدیریت، تجارت، بازرگانی، برنامه نویسی و غیره استفاده کرد.

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش مناسب 15.6 اینچی با کیفیت Full HD، لپ تاپ HP 8560W دارای سایز مناسب 382*257*34.5 میلی متر و وزن 2.8 کیلوگرم می باشد که با توجه به کانفیگ ها و مشخصات لپ تاپ وزن آن قابل استفاده است. باید ذکر شود که وجود دارد حسگر اثر انگشت همچنین حتی کیبورد (صفحه کلید) بسیار مناسب با کلیدهای خوب و نرم و روان است که می تواند برای دانش آموزان، دانش آموزان و برنامه نویسان برای نوشتن مناسب باشد، بدنه این لپ تاپ از فلز با کیفیت ساخته شده است.

حال به مشخصات فنی این لپ تاپ می پردازیم، لپ تاپ HP 8560W دارای پردازنده نسل دوم Core i7-2630QM اینتل و همچنین دارای پردازنده گرافیکی AMD FirePro M5950 1GB نوع رم این لپ تاپ از نوع DDR3 با ظرفیت 8 گیگابایت است، حتی ظرفیت رم آن تا 16 گیگابایت قابل ارتقا است، حافظه کش مطابق با 2 مگابایت، ظرفیت اصلی هارد دیسک این لپ تاپ است. 250 گیگابایت از نوع SSD لازم به ذکر است که این لپ تاپ دارای دو پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 بدون پورت HDMI بوده و امکان استفاده از کارت حافظه SD را نیز دارد.

از دیگر ویژگی های خوب لپ تاپ 8560W باید به وب کم، میکروفون و اسپیکر مناسب آن اشاره کرد که ارتباط تصویری با کیفیت و انتقال صدا را حتی برای کلاس های آنلاین و مجازی برای شما فراهم می کند. یکی دیگر از ویژگی های مثبت لپ تاپ 8560W به عمر باتری لیتیوم یون (6 سلولی) اشاره کرد، کاربران می توانند اعتماد لازم را برای انجام پروژه یا کار در هر مکان خاص بدون استفاده از شارژر در زمان مشخصی داشته باشند. این لپ تاپ دارای دستگاه نوری و سیستم عامل لپ تاپ 8560W 64 بیتی با ویندوز 10 می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP 8560W نسل دوم i7 QM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP 8560W نسل دوم i7 QM"، کلیک کنید.