بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo ThinkPad Carbon X1 نسل سوم i5

توضیحات

لپ تاپ Lenovo ThinkPad Carbon X1

لپ تاپ Lenovo Lenovo Lenovo ThinkPad Carbon X1 یکی از لپ تاپ های تولید شده توسط کمپانی محبوب لنوو می باشد که دارای وزن سبک و قابل حمل و همچنین طراحی فوق العاده زیبا و بدنه ای مناسب می باشد. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 14 اینچی با کیفیت Full HD بوده و با مشخصات فنی بسیار خوبی که دارد قابل استفاده برای کارمندان، دانشجویان، حسابداران و برنامه نویسان می باشد. از ویژگی‌های مثبت لپ‌تاپ ThinkPad Carbon X1 عمر باتری طولانی است، زیرا کاربران می‌توانند بدون استفاده از شارژر، یک پروژه یا کار در هر مکان خاص را انجام دهند. وزن لپ تاپ Lenovo ThinkPad Carbon X1 1.17 کیلوگرم است و کاربران به راحتی می توانند از این دستگاه در هر مکانی استفاده کنند و در هنگام مسافرت، دمای این لپ تاپ در هنگام کارهای سنگین بسیار پایین است که به گفته لنوو به 50 درجه نمی رسد، حتی کیبورد دارای کلیدهای خوب و راحت است. و غیره مدل نور پس زمینه شما می توانید به راحتی در محیط تاریک و در شب از آن استفاده کنید، بدنه این لپ تاپ از کربن ساخته شده است که حتی در برابر ضربه یا اتفاقاتی که باعث آسیب دیدن آن می شود، مقاوم است.

طراحی بدنه و ویژگی‌های آن را دیده‌ایم، حالا نگاهی به ویژگی‌های فنی این لپ‌تاپ Lenovo ThinkPad Carbon X1 می‌اندازیم که از پردازنده نسل سوم اینتل Core i5 3317U پشتیبانی می‌کند، رم این لپ‌تاپ از نوع DDR3 است و ظرفیتی معادل دارد. از 4 گیگابایت قابل ارتقا تا 8 گیگابایت، حافظه کش مناسب 4 مگابایت، ظرفیت هارد دیسک اصلی این لپ تاپ 120 گیگابایت از نوع SSD می باشد. این لپ تاپ دارای یک پورت USB 2.0 و یک پورت USB 3.0 می باشد، پورت های دیگر این لپ تاپ باید پورت شبکه، هدفون، نمایشگر و میکروفون باشد و همچنین قابلیت استفاده از کارت حافظه SD را نیز دارد. حتی وجود دارد حسگر اثر انگشت از دیگر ویژگی های خوب باید به وب کم و اسپیکر مناسب اشاره کرد که کیفیت نسبتا خوبی از ارتباط تصویری را در اختیار شما قرار می دهد، حتی می توان از آن برای کلاس های آنلاین یا مجازی استفاده کرد. اما این لپ تاپ درایو نوری ندارد اما امروزه می توان از درایو نوری خارجی استفاده کرد، سیستم عامل لپ تاپ ThinkPad Carbon X1 ویندوز 10 64 بیتی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo ThinkPad Carbon X1 نسل سوم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo ThinkPad Carbon X1 نسل سوم i5"، کلیک کنید.