بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad E130 نسل سوم i3

توضیحات

لپ تاپ Lenovo Thinkpad E130

لپ تاپ Lenovo Thinkpad E130 کاملاً شبیه سایر لپ تاپ های تجاری فوق العاده پرتابل و سری E شرکت لنوو است. زیرا صفحه کلید بزرگ و راحت است. فضای کافی برای قرار دادن دست روی بدن وجود ندارد و در نتیجه کار را راحت تر می کند.

در واقع لپ تاپ های سری E کوچک ترین لپ تاپ های مجهز به کیبورد کامل هستند. کیفیت ساخت در مقایسه با بسیاری از لپ تاپ های کوچک بسیار عالی است.
این لپ تاپ لنوو دارای لولاهای استیل ضد زنگ بوده و بدنه آن فلزی است اما به دلیل نازک بودن دستگاه می توان کمی ضعف و کمی ضعف را در لولای نمایشگر احساس کرد.

پورت ها

پورت های موجود در این لپ تاپ E130 عبارتند از:

  • سه پورت USB
  • خروجی VGA
  • خروجی های صدا
  • یک اسلات SDHC
  • کارت اکسپرس/54
  • خروجی HDMI

صفحه کلید و تاچ پد

صفحه کلید این Thinkpad یک صفحه کلید کامل است که تجربه تایپ لذت بخشی را برای کاربر فراهم می کند. بازخورد کلید در این کیبورد بسیار خوب است و نویز بسیار کمی دارد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که ساعت ها صرف تایپ می کنید، صفحه کلید این دستگاه بی نظیر است.
اندازه این صفحه نمایش لمسی در واقع نصف یک صفحه نمایش لمسی معمولی است، اما کاربران به سرعت به این صفحه لمسی عادت می کنند و ثانیاً این صفحه لمسی بسیاری از عملکردهای چند لمسی را پشتیبانی می کند. بازخورد و عملکرد این صفحه نمایش لمسی نیز بسیار خوب است.

جزئیات نمایش/صدا

صفحه نمایش این لپ تاپ در واقع نقطه ضعف آن است. در مقایسه با صفحه نمایش های براق موجود در لپ تاپ های جدید 11.6 و 12 اینچی، لپ تاپ های Lenovo Thinkpad E130 و Lenovo Thinkpad E130 از نظر اشباع رنگ بسیار ضعیف هستند.
رنگ های نمایش داده شده در این صفحه نمایش ها بسیار ضعیف هستند. زوایای دید عمودی متوسط ​​هستند، اما به محض اینکه صفحه را 5 تا 10 درجه به عقب یا جلو ببرید، تصاویر شروع به محو شدن می کنند.

به طور کلی، E130 یک دستگاه سبک و راحت با سخت افزار مناسب نسبت به قیمتش است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad E130 نسل سوم i3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad E130 نسل سوم i3"، کلیک کنید.