بررسی لپ تاپ ایسوس مدل Asus VivoBook S200e نسل سوم i3 تاچ اسکرین

توضیحات

لپ تاپ ایسوس VivoBook S200e

لپ تاپ Asus VivoBook S200e Steel Grey 11.6 یا 29.46 سانتی متری صفحه نمایش لمسی HD با کارت گرافیک HD با اینتل یکپارچه شده است و تصویری شفاف برای ویرایش عکس یا تماشای فیلم به شما می دهد. VivoBook S200E با ویندوز XP از پیش نصب شده است و دارای پردازنده نسل سوم اینتل است Core i3 با فرکانس 1800 مگاهرتز کار می کند. فضای کافی برای ذخیره فیلم ها، عکس ها و سایر فایل ها با هارد دیسک 500 گیگابایتی و رم 4096 مگابایتی خواهید داشت. دو دروازه وجود دارد USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 و همچنین بندر HDMI است، بنابراین اتصال دستگاه های مورد علاقه شما به راحتی امکان پذیر است.

لپ تاپ های مقرون به صرفه زیادی در بازار وجود دارد – اما لپ تاپ جدید ایسوس VivoBook S200E متفاوت است: کیفیت ساخت بالا و صفحه نمایش چند لمسی آن را متمایز می کند و مطمئناً توجه خریداران بالقوه را به خود جلب خواهد کرد. آیا این ویژگی ها به تنهایی برای توصیه سیستم کافی است؟ آیا امضاهای معمولی متعلق به گذشته هستند؟ خریداران بیشتر و بیشتری به تبلت ها و اولترابوک ها روی می آورند. در تلاش برای جلوگیری از مهاجرت، ایسوس شجاعت خود را برای نوآوری و معرفی VivoBook S200E نشان می دهد. این مفهوم ساده به نظر می رسد: از یک صفحه نمایش لمسی استفاده کنید و آن را با ویندوز 8 ترکیب کنید تا یک VivoBook به عنوان تبلت بسازید. دل از استراتژی مشابهی با XPS 12 خود پیروی می کند، اگرچه از نظر قیمت به وضوح در کلاس متفاوتی قرار دارد.

لپ‌تاپ ASUS VivoBook S200E دارای سخت‌افزاری است که به میزان قابل‌توجهی قدرت کمتری دارد: Core i3-3217U، 4 گیگابایت رم و هارد دیسک 500 گیگابایت. صفحه نمایش 11.6 اینچی WXGA نیز سطح ورودی این نوت بوک را نشان می دهد. ایسوس نسخه ای حتی ارزان تر را با پردازنده Pentium ULV و/یا فضای ذخیره سازی کمتر ارائه می دهد. برخلاف سایر نوت‌بوک‌های این رنج قیمت، شاسی VivoBook S200E از پلاستیک معمولی ساخته نشده است، بلکه عمدتاً از آلومینیوم صیقلی با کیفیت بالا ساخته شده است. این فلز نه تنها برای پشت درب مشبک، بلکه برای قسمت بالای واحد اصلی نیز استفاده می شود. این قطعه ویژه از آلومینیوم جامد آسیاب شده است. سری Zenbook. فقط پوشش پایین پلاستیکی است.

لپ تاپ ASUS VivoBook S200E به طور قابل ملاحظه ای سفت و انعطاف پذیر است. با وزن 1.4 کیلوگرم (3.09 پوند) و ضخامت تنها 2.2 سانتی متر (0.87 اینچ)، VivoBook از نظر پیچشی سفت و سخت است و به خوبی در برابر فشار مقاومت می کند – برخی از اولترابوک ها به سختی تکان می خورند. کیفیت ساخت نیز بسیار بالاست: انتقال بین تک تک قطعات بی عیب و نقص است، گوشه ها به خوبی گرد شده اند و شکاف ها یکنواخت و نامرئی هستند. طراحی صفحه نمایش یک ایراد را نشان می دهد: پوشش را نمی توان روی صفحه کلید تا کرد (مانند یک صفحه کلید). لولاهای بسیار دقیق (اما به اندازه کافی سفت) به صفحه نمایش اجازه می دهد تا حدود 140 درجه کج شود، به این معنی که S200E جایگزین کامل تبلت نیست. ما همچنین صفحه نمایش را دوست نداریم، که خیلی عریض است (20-23 میلی متر / 0.79-0.91 اینچ) و اندازه دستگاه را افزایش می دهد – یک پنل 12 اینچی خوب به نظر می رسد.

لپ تاپ ASUS VivoBook S200E دارای انتخاب معمول پورت های نوت بوک در این بخش قیمتی است. ایسوس سه پورت USB – یکی از استانداردهای جدید 3.0 را یکپارچه کرده است. همچنین یک کارت خوان (SD / SDHC / MMC)، پورت های نمایشگر (VGA و HDMI) و سایر پورت های استاندارد (جک هدفون، LAN، قفل کنزینگتون) وجود دارد. ما از DisplayPort قدردانی می کنیم که به کاربر اجازه می دهد مانیتورهای خارجی با وضوح بالا را متصل کند. اکثر پورت ها در سمت چپ شاسی به راحتی قابل دسترسی هستند. فضای بین آنها به اندازه کافی بزرگ است تا از وصل شدن دستگاه های بزرگتر در حالی که سایر پورت ها به برق وصل هستند جلوگیری کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ ایسوس مدل Asus VivoBook S200e نسل سوم i3 تاچ اسکرین" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ ایسوس مدل Asus VivoBook S200e نسل سوم i3 تاچ اسکرین"، کلیک کنید.