بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad E560

توضیحات

لپ تاپ Lenovo Thinkpad E560

در لپ تاپ Lenovo Thinkpad E560، تغییر مدل از ThinkPad E550 به E560 را می توان به عنوان یک تکامل دقیق توصیف کرد و شما به سختی می توانید تفاوت هایی را از بیرون مشاهده کنید. ساختار ثابت شده با پلاستیک خسته کننده بصری اما در واقع کاملاً بادوام (PC/ABS) ظاهری کاملاً قدیمی ایجاد می کند، اما برای یک ماشین کار کاملاً مناسب است. شاسی به طور کلی بر روی کاربردی تمرکز دارد: گرد و غبار یا اثر انگشت برای سطوح خاکستری مات مشکلی ایجاد نمی کند و نسبت به برخی از قاب های براق کمتر مستعد خراش است.

حداقل برای واحد پایه با وزن 2.4 کیلوگرم و ارتفاع 2.7 سانتی متر، بسیار خوب است. با این حال، این عملکرد در عمل تاثیری ندارد. به عنوان جنبه مثبت E560 می توان به لولاهای قوی و دقیق آن اشاره کرد که فقط با پلاستیک پوشانده شده اند اما برای بازکردن درب آن به دو دست نیاز دارید و حتی لرزش های قوی هم مشکل چندانی ندارد.

کیفیت ساخت سری Edge هنوز خوب نیست، زیرا گاهی اوقات جابجایی مواد و ترک های قابل مشاهده وجود دارد، بنابراین هنوز تفاوتی بین دستگاه و سری L یا T وجود دارد، اگرچه به نظر می رسد این فقط یک مشکل بصری است کنترل کیفیت در تولید کنندگان دیگر کمی سخت تر به نظر می رسد.

ویژگی های لپ تاپ Lenovo Thinkpad E560

به جز این واقعیت که لنوو آخرین پورت USB 2.0 را با یک کانکتور مدرن USB 3.0 (در مجموع سه عدد) جایگزین کرد، تجهیزات پورت مانند قبل است. به لطف HDMI 1.4b (تا 4K در 30 هرتز)، VGA، Gigabit-Ethernet و همچنین پورت هدفون، E560 باید برای اکثر سناریوها مناسب باشد. همچنین می توانید از طریق کانکتور OneLink از یک ایستگاه اتصال اضافی استفاده کنید که پورت های USB، نمایشگر و اترنت اضافی را ارائه می دهد.

ماژول بی‌سیم جدید Intel Wireless-AC 3165 اکنون از بلوتوث 4.2 پشتیبانی می‌کند، اما در غیر این صورت تفاوت چندانی با Wireless-AC 3160 قدیمی‌تر ندارد. پشتیبانی WLAN شامل تمام استانداردهای فعلی در شبکه‌های 2.4 و 5 گیگاهرتز است، اما هنوز هم فقط یک جریان است. آداپتور با حداکثر سرعت انتقال تا 433 مگابیت در ثانیه در شبکه 802.11 ac. سیگنال بی سیم در طول بررسی ما با برد طولانی و عملکرد بالا عالی باقی ماند و با سرعت انتقال عالی 27 مگابیت بر ثانیه در فاصله کوتاه (3 متر، روتر TP-Link Archer C7) پشتیبانی می شود.

به جای یک وب کم معمولی، ThinkPad به دوربین Intel RealSense 3D مجهز شده است. به عنوان مثال می توان از آن برای اسکن سه بعدی صورت یا کنترل حرکت در بازی ها استفاده کرد. حداقل در تئوری، زیرا هنوز هیچ برنامه کاربردی واقعی به جز یک نسخه آزمایشی فنی خوب وجود ندارد. تنها سناریو در حال حاضر Windows Hello است که به دلایل امنیتی نیاز به دوربین سه بعدی دارد. کیفیت سنسور 1080p متاسفانه تاثیر خوبی بر جای نمی گذارد و نتایج به اندازه ماژول های معمولی 0.9 مگاپیکسلی تار و نویز هستند. حداقل میکروفون عظیم مربوطه بسیار خوب کار می کند و با ضبط صدای واضح متقاعد می شود.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad E560 به همراه عکس و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده لنوو)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad E560" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad E560"، کلیک کنید.