بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Precision M4800 نسل چهارم i7

توضیحات

لپ تاپ Dell Precision M4800

لپ تاپ Dell Precision M4800 قدرت بسیار بالایی دارد. این ایستگاه کاری که برای انجام کارهای محاسباتی و گرافیکی سخت ساخته شده است، پردازنده Core i7 اینتل را با گرافیک Nvidia Quadro در یک شاسی زیبا و بادوام ترکیب می کند. صفحه نمایش و سیستم صوتی غنی، ظرف تولید محتوا را شیرین می کند. لپ تاپ 15.6 اینچی دارای ویژگی های امنیتی است که مدیران IT را خوشحال می کند.

دل M4800 را برای عملکرد طراحی کرده است نه مد. با این حال، درب آلومینیومی آنودایز خاکستری مقاوم در برابر اثر انگشت آنقدرها هم براق نیست. لوگوی کرومی Dell که در مرکز درب تعبیه شده است، کمی درخشش می‌افزاید. جلوی در دارای انحنای نرمی است که چشم را به سمت دکمه قفل واقع در لبه جلو می کشاند.

مجموعه‌ای از دکمه‌های ولوم خاکستری تیره و کرومی در سمت چپ جلوپنجره و دکمه پاور در سمت راست قرار دارند. درست در زیر صفحه کلید یک تاچ پد کوچک قرار دارد که توسط یک کف دست مشکی مجلل با سطح صاف احاطه شده است.
در زیر شاسی ساده Precision M4800 قاب لپ تاپ قرار دارد. یک قاب سفت و سخت آلیاژ منیزیم، نمای بیرونی آلومینیوم آنودایز شده را تقویت می کند. این لپ تاپ تست MIL-STD-810G را نیز برای مقاومت در برابر دماهای شدید، گرد و غبار، لرزش، ضربه و ارتفاع گذرانده است. این صفحه کلید برای محافظت در برابر قهوه یا نوشابه های غیر قابل اجتناب در برابر ریزش مقاوم است.

وقتی Secure Workspace فعال است، برنامه‌های بالقوه آسیب‌پذیر (مرورگرهای وب، فایل‌های فشرده و پی‌دی‌اف‌خوان‌ها) را در یک محفظه مجازی جدا از سیستم عامل باز می‌کند و از آن در برابر حملات بدافزار محافظت می‌کند.

ویژگی های لپ تاپ Dell Precision M4800

این لپ‌تاپ همچنین شامل Dell ControlVault است، برنامه‌ای که اطلاعات حساسی مانند کلیدهای رمزگذاری را در یک مخزن امن ذخیره می‌کند که فقط از طریق یک طرح احراز هویت تنظیم شده توسط مالک یا مدیر فناوری اطلاعات قابل دسترسی است.
تایپ راحت در صفحه کلید سنتی M4800 در انتظار شماست. کلیدها دارای یک انحنای جزئی هستند که انگشتان شما را می گیرد و بازخورد محکمی ارائه می دهد. و با تکیه گاه کف دست حساس به لمس، ساعت ها نوشتیم. در تست تایپ ده انگشت شست، 60 wpm بود که بالاتر از میانگین ما 55 wpm بود.

با ابعاد 3.1 در 1.75 اینچ، تاچ پد کمی کوچکتر است. فقط نیم اینچ پهن تر می توانست دنیای متفاوتی را ایجاد کند. با وجود شرایط عملیاتی فشرده، حرکاتی مانند زوم، چرخش با دو انگشت و ضربه زدن با سه انگشت به سرعت پاسخ دادند. حرکت دادن سه انگشت دشوارتر بود و باید آن حرکت را درست در مرکز صفحه لمسی انجام داد.

در سمت راست دو درگاه USB 3.0، یک DisplayPort و یک سوئیچ Wi-Fi دارید. یک جفت پورت USB 3.0 دیگر در سمت چپ به همراه یک دی وی دی رایتر، یک کارت خوان 9 در 1، یک کارت خوان هوشمند، یک اسلات ExpressCard 54 میلی متری، یک اسلات قفل و یک جک هدفون و میکروفون وجود دارد. پشت M4800 دارای پورت eSATA/USB 2.0، پورت VGA، اترنت و HDMI است. و فقط در صورتی که به پورت های بیشتری نیاز داشته باشید، یک کانکتور ایستگاه اتصال در پایین نوت بوک وجود دارد.

ویژگی های لپ تاپ Dell Precision M4800، قیمت و خرید با تصاویر و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و نقدی هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Precision M4800 نسل چهارم i7" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Precision M4800 نسل چهارم i7"، کلیک کنید.