بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Precision M6800 نسل چهارم i5 گرافیک دار

توضیحات

لپ تاپ Dell Precision M6800

لپ تاپ Dell Precision M6800 دارای کیفیت ساخت بالا، بدنه مستحکم، قابلیت سرویس دهی و ارتقاء زیاد و ویژگی های معمولی تجاری است. به طور خلاصه، شما می توانید هر آنچه را که نیاز دارید در Precision پیدا کنید، اما گاهی اوقات باید کمی بیشتر برای آن هزینه کنید. مشتریان تجاری و شرکت های بزرگ می توانند به صورت جداگانه مدل های خود را پیکربندی کنند و حتی نیازهای اضافی خود را بیان کنند. با این حال، همانطور که در هنگام خروج از مدل آزمایشی دیدیم، گزینه های موجود برای خریداران خصوصی به شدت محدود است. در عوض، دل مدل های از پیش پیکربندی شده ای را ارائه می دهد که نیازهای اکثر خریداران را پوشش می دهد.

به عنوان یک خریدار، در حال حاضر سه پیکربندی Precision M6800 برای انتخاب دارید. تنظیم دقیق نرم افزار، دوره گارانتی و بسته های خدمات امکان پذیر است، اما از نظر سخت افزاری، کاربر باید به تنظیمات از پیش تعیین شده پایبند باشد. به این ترتیب، سایر دستگاه های ذخیره سازی، رم یا تغییرات مشابه گزینه ای نیستند، مگر اینکه خودتان این کار را انجام دهید.

پورت های لپ تاپ Dell Precision M6800

پورت های واقع در کنار و پشت مدل آزمایشی ما با پورت های Dell Precision M4800 یکسان است. در واقع، به نظر می‌رسد که حتی موقعیت‌یابی نیز یکسان بوده است. 4 x USB 3.0، 1 x USB 2.0/eSATA، HDMI، VGA، DisplayPort، کارت خوان و Gigabit-LAN ​​ارائه شده است. Dell Precision M6700 دارای رابط FireWire 800 است، اما این در مدل ما یافت نمی شود. متأسفانه، با وجود کاهش اتصال، سازنده به طور بهینه از فضای پورت (از قبل بزرگتر) موجود در سمت چپ استفاده نکرده است. به عنوان مثال، پورت‌های USB 3.0 و جک‌های صوتی کاملاً به یکدیگر نزدیک هستند، به این معنی که استفاده از حافظه ضخیم DVB-T، حافظه یا WWAN پورت‌های مجاور را مسدود می‌کند (یا دسترسی به آن را سخت‌تر می‌کند). پورت های اضافی را می توان از طریق اسلات ExpressCard 34/54 یا از طریق یک ایستگاه اتصال ارائه کرد.

ویژگی های لپ تاپ Dell M6800

Dell Precision M6800 به ماژول Dell Wireless 1550 802.11ac مجهز شده است. از دو آنتن استفاده می کند و دارای بلوتوث 4.0 است. هیچ مشکل کیفیت اتصال پیدا نکردیم. همچنین، آنتن‌های ماژول WWAN قبلاً گنجانده شده‌اند که ارتقا را بسیار آسان می‌کند. SSD 64 گیگابایتی Crucial M4 mSATA در اسلات WWAN شناسایی نشد، که به نظر می‌رسد فقط برای استفاده از پهنای باند تلفن همراه رزرو شده است. یک پورت LAN گیگابیتی و وب کم 720p اتصال را تکمیل می کنند.

صفحه کلید محکم نصب شده است و مسافت کوتاهی را با یک کلیک صاف ارائه می دهد. همه کلیدها به اندازه کافی بزرگ هستند و صفحه‌کلید عددی جداگانه باید علاقه‌مند به اعداد باشد. این مدل حتی نور صفحه کلیدی را ارائه می دهد که Precision M6700 فاقد آن است. به طور کلی، ما معتقدیم که تایپیست ها از کار با این صفحه کلید لذت خواهند برد.

صفحه لمسی 80 × 45 میلی متری (~ 3.1 x 1.8 اینچ) ویژگی های اساسی عالی دارد، اما برای حرکات چند لمسی کمی کوچک است. ما کلیدهای تک پد لمسی را که می توان به صورت جداگانه پیکربندی کرد و TrackPoint دقیق را دوست داریم.

ویژگی های لپ تاپ Dell Precision M6800، قیمت و خرید با تصاویر و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و نقدی هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Precision M6800 نسل چهارم i5 گرافیک دار" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Precision M6800 نسل چهارم i5 گرافیک دار"، کلیک کنید.