بررسی لپ تاپ اچ پی مدل Elitebook 840 G2 نسل پنجم i7

توضیحات

لپ تاپ 14 اینچی HP Elitebook 840 G2 Core i7 5600U

ویژگی های لپ تاپ HP Elitebook 840 G2، قیمت و خرید که برای کسانی که به دنبال لپ تاپ با عمر طولانی هستند گزینه ایده آلی است. در ادامه مشخصات سخت افزاری و ویژگی های این دستگاه بررسی می شود.

یکی از ویژگی های کلیدی این لپ تاپ آپدیت شده اچ پی استفاده از پردازنده معماری Broadwell است. استفاده از این پردازنده در پیکربندی سخت افزاری این لپ تاپ اچ پی باعث مصرف کمتر انرژی و در نتیجه عمر باتری بیشتر نسبت به نسل قبل شد. لپ تاپ HP 840 G2 به پردازنده نسل پنجم Core i7 مجهز شده است. پردازنده دو هسته ای می تواند چهار رشته را به طور همزمان با استفاده از فناوری چند رشته ای مدیریت و اجرا کند. ظرفیت رم این لپ تاپ 8 گیگابایت است و در صورتی که قصد دارید چندین اپلیکیشن سنگین را به طور همزمان اجرا کنید، حداکثر ظرفیت ارتقای رم در این لپ تاپ 16 گیگابایت است. حافظه اصلی لپ تاپ اچ پی 840 جی 2 از نوع HDD بوده و قابلیت ارتقا یا تعویض با لپ تاپ پرسرعت را نیز دارد. HP 840 G2 یک لپ تاپ تجاری است که برای استفاده توسط کاربران شرکتی و عادی طراحی شده است و دارای ویژگی های حفاظت از داده ها است.

انتظار می رود لپ تاپ HP 840 G2 حداقل نویز تولید کند تا حواس کاربران را پرت نکند و این لپ تاپ کاملاً این انتظار را برآورده می کند. فن لپ تاپ در حالت بیکار نمی چرخد ​​و حتی در حین کار کمترین صدا را ایجاد می کند که آزاردهنده نیست. این لپ تاپ علاوه بر بی صدا بودن قابل توجه، گرمای بسیار کمی نیز تولید می کند. بر اساس آزمایشات انجام شده دمای این لپ تاپ حتی در شرایط سخت نیز از 40 درجه سانتیگراد فراتر نمی رود.

بررسی مشخصات سخت افزاری لپ تاپ HP Elitebook 840 G2

پردازنده این لپ تاپ ساخت اینتل بوده و از پردازنده نسل پنجم i7 با شماره مدل 5600U بهره می برد. این پردازنده حداقل فرکانس 2.6 گیگاهرتز را در اختیار کاربر قرار می دهد. رم این دستگاه 8 گیگابایت و از نوع DDR3 می باشد. همچنین تا 16 گیگابایت قابل ارتقا است و همچنین دارای 3 مگابایت حافظه کش است.

حافظه داخلی لپ تاپ اچ پی الیت بوک 840 جی 2 به صورت پیش فرض 500 گیگابایت است و می توان آن را به هارد 2 ترابایتی ارتقا داد. کارت گرافیک این دستگاه Intel HD Graphics 5500 می باشد که با توجه به ترکیب قوی این سخت افزارها می توان گفت لپ تاپ HP Elitebook 840 G2 Core i7 5600U به خوبی پاسخگوی نیاز روزانه کاربران است.

صفحه نمایش لپ تاپ HP Elitebook 840 G2

صفحه نمایش استاندارد لپ تاپ HP 840 G2 با ابعاد 14 اینچی طراحی شده است تا قابلیت حمل آسان را برای کاربران فراهم کند. این صفحه نمایش 14 اینچی دارای رزولوشن HD است که برای استفاده در زمینه های غیر هنری مناسب است. علاوه بر این، با استفاده از پورت Display می توانید تصاویر را بر روی بیش از یک نمایشگر یا پروژکتور نمایش دهید.

صفحه کلید لپ تاپ HP Elitebook 840 G2

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ HP Elitebook 840 G2 دارای مزایای بسیاری است. طراحی جزیره ای حرفه ای، فاصله مناسب بین دکمه ها، حساسیت و نیروی مورد نیاز برای فشار دادن دکمه ها، این موضوع در کیبورد این لپ تاپ دیده می شود.

پورت های لپ تاپ HP Elitebook 840 G2

لپ تاپ استاندارد HP 840G2 از چهار پورت USB 3.0 برای سخت افزار خود استفاده می کند. این پورت ها امکان انتقال فایل را با سرعت بسیار بالا فراهم می کنند. تنها پورت تصویر در این لپ تاپ اچ پی پورت Display است که به لطف خروجی دیجیتالی خود می تواند تصاویر با کیفیتی را روی صفحه نمایش های بزرگتر یا نمایشگرهای پروجکشن مشاهده کند. اگر از ایستگاه داک مرکزی در محل ملاقات یا منزل خود استفاده می کنید، می توانید دستگاه های جانبی مانند صفحه کلید، پروژکتور و غیره را بدون اشغال پورت های مختلف و تنها با استفاده از یک پورت متصل کنید.

ویژگی های لپ تاپ HP Elitebook 840 G2، قیمت و خرید به همراه عکس و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات ذکر شده در وب سایت محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل Elitebook 840 G2 نسل پنجم i7" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل Elitebook 840 G2 نسل پنجم i7"، کلیک کنید.