بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP EliteBook Folio 1040 G3 نسل ششم i5 تاچ اسکرین

توضیحات

لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040 G3

امکانات، قیمت و خرید در انبار Laptop HP مدل HP EliteBook Folio 1040 G3 که یک لپ تاپ 14 اینچی سبک، ظریف و نازک می باشد. پردازنده آن یک Core i5 نسل ششم اینتل با لیتوگرافی Sky Lake و 14 نانومتری است که به سال 2015 برمی گردد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال یک لپ تاپ عالی در دسترس هستید، پیشنهاد می کنم با من همراه باشید تا توضیح مختصری درباره یک لپ تاپ برجسته داشته باشید. مدل لپ تاپ اچ پی.

طراحی لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040 G3

لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040 G3 15.8 میلی متر (حدود 0.62 اینچ) ضخامت دارد. می توان گفت لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040 G3 باریک ترین دستگاه در کلاس خود است. سطوح فلزی دستگاه که به رنگ نقره ای هستند بسیار چشم نواز و شیک هستند و خوشبختانه اثر انگشت بر روی این لپ تاپ اثری باقی نمی گذارد. در قسمت زیرین لپ تاپ از لاستیک استفاده شده است که از لیز خوردن آن جلوگیری می کند.

صفحه نمایش

مانیتور لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040 G3 یک صفحه نمایش لمسی با روکش ضد تابش مات، مناسب برای کار در محیط های پر نور، عدم انعکاس نور و دید بسیار خوب و کافی در نور روز است. کیفیت تصویر این صفحه نمایش Full HD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است.
روشنایی این صفحه نمایش 316 cd/m² است که بسیار عالی است. مقدار مشکی نیز 0.34 cd/m² است که منجر به نسبت کنتراست تقریباً 1000:1 می شود. این مقادیر در میان همتایان و رقبای folio 1040 g3 بسیار عالی هستند.

پورت ها و اتصالات

  • سمت چپ: ورودی برق یا سوکت شارژر، ایستگاه اتصال، HDMI، USB 3.0 و USB-C
    سمت راست: قفل امنیتی، USB 3.0، پورت صدا، کارت خوان هوشمند

پردازنده

لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040 G3 مجهز به پردازنده نسل ششم اینتل Core i7-6600u است که قادر به مدیریت برنامه های کاربردی با فرکانس پردازنده 2.60 گیگاهرتز است. به لطف Turebo Boost تا 3.40 گیگاهرتز افزایش می یابد. این پردازنده چند هسته ای می تواند چندین برنامه را به طور همزمان انجام دهد که نیازهای کاربران عادی و دانش آموزان غیر از گرافیک را برآورده می کند.

رم

حافظه رم 8 گیگابایتی DDR4 با سرعت 2133 مگاهرتز است که قابل ارتقا است که ظاهرا نیازی به ارتقا احساس نمی شود.

دشوار است

حافظه داخلی 256 گیگابایتی از نوع SSD با سرعت بارگذاری بسیار بالا است. این حافظه داخلی علاوه بر سرعت پردازش بالا، ظرفیت کافی برای ذخیره فایل های مختلف را نیز دارد.

کارت گرافیک

حافظه گرافیکی لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040 G3 مدل Intel HD می باشد. این مدل دارای گرافیک داخلی و بدون گرافیک گسسته است که به راحتی از پس کارهای روزمره و بازی های ساده بر می آید.

باتری

باتری لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040 G3 لیتیوم یونی با ظرفیت 41 میلی آمپر ساعت، 6 سلولی است. این باتری با احتساب اچ پی تا 9 ساعت شارژ دارد که طبیعی تلقی می شود. همچنین در حالت وبگردی و استفاده از وای فای 5 تا 5.5 ساعت زمان شارژ دارد.

صفحه کلید

کیبورد لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040 G3 ضد آب و ضد گرد و غبار است، به این معنی که در صورت ریختن چای، قهوه یا آب در حین کار با لپ تاپ، مواد از طریق محافظ زیر کیبورد به داخل لپ تاپ نفوذ نمی کند و به محض اینکه همانطور که این اتفاق می افتد، سیستم به طور خودکار خاموش می شود. کلیدها به دلیل بالشتک پایینی که دارند بی صدا هستند و برای مکان هایی که نیاز به سکوت دارند، مانند کتابخانه ها، بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران ایده آل هستند.

قیمت لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040 G3

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، علاوه بر کیفیت محصول، قیمت آن نیز برای شما بسیار مهم است. ما لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040 G3 را پیشنهاد می کنیم. این لپ تاپ تمام نیازهای شما را به نحو احسن برآورده می کند و قیمت لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040 G3 خیلی بالا نیست.

ویژگی ها، قیمت و خرید لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040 G3 Touchscreen با عکس و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و نقدی هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:

اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP EliteBook Folio 1040 G3 نسل ششم i5 تاچ اسکرین" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP EliteBook Folio 1040 G3 نسل ششم i5 تاچ اسکرین"، کلیک کنید.