بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP Elitebook 745 G5 گرافیک دار

توضیحات

لپ تاپ HP Elitebook 745 G5

لپ‌تاپ HP Elitebook 745 G5 یکی از طولانی‌ترین روابط تجاری با اینتل را در میان سازندگان رایانه شخصی دارد، اما این شرکت همچنین می‌تواند فرصتی برای رفتن به جای دیگری پیدا کند. و ستاره ها با راه اندازی پردازنده های AMD Ryzen با پردازنده های گرافیکی یکپارچه Vega در سال 2017 هماهنگ شدند.
HP تنها سازنده سیستمی نیست که این سری را پذیرفته است و رایزن به محصولات تجاری موبایل نفوذ کرده است. این شرکت یکی از جدیدترین واحدهای سری EliteBook 745 G5 خود را برای ما ارسال کرد، بنابراین ما می‌توانیم دریابیم که آیا Ryzen همه آن چیزی است که AMD ادعا می‌کند و یک رقیب شایسته برای پلتفرم موبایل فعلی اینتل است یا خیر.
قیمت های خیلی پایین تری ندارند.
اچ پی در ساخت لپ تاپ های باریک و شیک سابقه بسیار خوبی دارد و جدیدترین EliteBook 745 G5 نیز از این قاعده مستثنی نیست. به طور کامل در یک بدنه آلومینیومی آنودایز قرار گرفته است و در دست گرفتن و استفاده از آن احساس راحتی می کند.

پورت های لپ تاپ اچ پی

همچنین بسیار نازک است و دارای یک لولای عقب است که تقریباً تمام عرض دستگاه را می‌پوشاند، و همه پورت‌های خارجی را مجبور می‌کند در کنار آن قرار بگیرند، و بیشتر سمت راست دارای USB 3.1 Type-A Gen 1، یک نقطه قفل Kensington و یک اسلات باریک برای کارت هوشمند با سوراخ حرارتی برای پردازنده.

سمت راست شامل یک پورت USB Type-A و Type-C، یک خروجی HDMI، یک ایستگاه اتصال و یک درگاه اترنت RJ-45 قابل ارتقا است.
برای علاقه مندان، می توان از پورت Type-C برای شارژ دستگاه استفاده کرد، اما به طرز گیج کننده ای، اچ پی یک کانکتور ویژه را روی یک منبع تغذیه کوچک ارائه می دهد – کانکتوری که اگر لپ تاپ را حرکت دهید (حتی کمی) به راحتی خم می شود، می شکند و می افتد. . .

حسگر اثر انگشت

از آنجایی که هدف اصلی آن کاربران تجاری است، یک خواننده اثرانگشت نیز دارد که به سیستم احراز هویت HP متصل است و سیستم را در صورت سرقت بسیار ایمن می کند.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ HP Elitebook 745 G5 با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده HP)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP Elitebook 745 G5 گرافیک دار" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ اچ پی مدل HP Elitebook 745 G5 گرافیک دار"، کلیک کنید.