این استقلال مقابل النصر ستودنی بود

این استقلال مقابل النصر ستودنی بود

آفتاب‌‌نیوز :

شکست همیشه شکست است و تفاوتی نمی‌کند که با یک گل باشد یا دو گل یا بیشتر. هر چند از نظر ما هواداران استقلال این هفته بازی ما نسبت به دیگر نمایندگان کشورمان سخت‌تر و سنگین‌تر بود و شاید خیلی از خود ما استقلالی‌ها پیش بینی یک شکست سنگین را برای تیم مان داشتند، اما مقاومت و دفاع چند لایه آبی پوشان جواب داد. مقاومتی که اگر ۹ دقیقه دیگر ادامه پیدا می‌کرد یک نتیجه به یادماندنی می‌شد، اما روی یک غفلت و سهل انگاری بالاخره این مقاومت و دفاع شکسته شد و برای شکست و از دست دادن امتیاز تنها همین یک گل کافی بود.

ما استقلالی‌ها در این بازی توقع و انتظار حمله‌های بی امان از تیممان نداشتیم و همان چند موقعیت نصفه و نیمه و رسیدن به محوطه جریمه النصری‌ها هم برایمان کافی بود. اما دفاع در برابر حملات هر دقیقه النصری‌ها واقعا ستودنی بود و شاید اگر تیم دیگری جز استقلال بود چه بسا با یک نتیجه پرگل و سنگین زمین مسابقه را ترک می‌کرد.

استقلال با یک اختلاف کم بازی را به حریف قدرتمند عربستانی واگذار کرد و این تیم را باید ستود و منتظر ماند تا از هفته آینده با کادر فنی جدید و خارجی خود یک تحول اساسی پیدا کند و نوار ناکامی‌ها و شکست‌های متوالی اش متوقف شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "این استقلال مقابل النصر ستودنی بود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "این استقلال مقابل النصر ستودنی بود"، کلیک کنید.