کسب وکار
-
اقتصادی
بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی: راهنمای رشد کسب و کار
اهمیت بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی برای رشد کسب وکار بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی، برای هر کسب وکاری فرصتی بی نظیر است تا برند خود را در معرض دید میلیون ها مخاطب قرار دهد، با آنها ارتباط…
-
اقتصادی
۹۸ درصد کسب وکارها از تحولات هوش مصنوعی عقب مانده اند/انقلاب هوش مصنوعی در آفرینش حیات مصنوعی
انقلاب صنعتی چهارم با شتابی بی سابقه در حال دگرگون سازی معادلات سیاسی اقتصادی و فرهنگی جهان است؛ در این میان هوش مصنوعی به عنوان قلب تپنده این تحول نه تنها الگوهای سنتی کسب وکار را بر هم زده بلکه…
-
عمومی
اعتبار 1500 میلیاردی برای پروژه فیبر نوری منازل و کسب وکارها – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان
مجتبی صارمی در گفت وگو با خبرنگار آرتیو با اشاره به نقش و جایگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در زندگی روزمره بشر، اظهار داشت: بسیاری از خدمات اداری، آموزشی، بانکی، حوزه سلامت و… بر بستر زیرساخت های ارتباطی و الکترونیکی…
