از معرفی 53 ملک علوم پزشکی تا مخالفت راه و شهرسازی و آموزش پرورش در طرح مولد سازی

از معرفی 53 ملک علوم پزشکی تا مخالفت راه و شهرسازی و آموزش پرورش در طرح مولد سازی

به گزارش آرتیو لرستان ، علی محمدی با اعلام این خبر گفت : در طرح مولد سازی طبق اعلام سازمان خصوصی سازی عملکرد لرستان در بین استانها در رنکینگ دهم کشور قرار دارد .

وی افزود : برایر مصوبه سران قوا در خصوص مولدسازی املاک مازاد ،در استان طبق اعلام مدیران استانی کلاً 164 ملک مربوط به 17 دستگاه اداری را بعنوان املاک مازاد به کارگروه ملی در تهران ارسال نمودیم که پس از بررسی های کارشناسان از تعداد 164 ملک معرفی شده تعداد 107 ملک را مازاد تشخیص داده و توسط کارگروه ملی به استان جهت طی فرآینده قانونی ابلاغ گردید .

محمدی ادامه داد : در این فرآیند7 دستگاه اجرایی بیشترین تعداد املاک و دارایی را معرفی نمودند که 79 ملک توسط این 7 دستگاه به ارزش 2 هزار و 800 میلیارد تومان معرفی گردید و در حال حاضر در حال طی مسیر های قانونی واگذاری قرار دارند .

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان لرستان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان تعداد 53 ملک را معرفی نموده اظهار داشت : این تعداد ملک پس از اخذ مجوزات لازم و قانونی به مزایده گذاشته شده که متاسفانه خریداری نداشته بهمین علت جهت تعیین تکلیف این تعداد دارایی وارد تهاتر شدیم .

نماینده وزیر اقتصاد در استان عنوان نمود: در تهاتر املاک دانشگاه مقرر شد در ازای طلب پیمانکار بیمارستان نیایش خرم آباد املاک دانشگاه با اولویت تکمیل بیمارستان نیایش تهاتر شوند که املاک معرفی شده علوم پزشکی طبق ارزش گذاری کارشناسی 172 میلیارد تومان قیمت گذاری گردیدند.

وی تاکید کرد: باتوجه به زمان بر بودن این پروسه ظاهرا بایستی مجدد قیمت گذاری شده و سپس موضوع تهاتر اجرایی گردد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان در ادامه گفت : ادارات کل اقتصاد و دارایی ، ورزش و جوانان ، جهاد کشاورزی ، انتقال خون ، دانشگاه لرستان ، آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی استان بیشترین تعداد املاک مازاد خود را به کارگروه مولدسازی معرفی نمودند و بزودی این املاک در کارگروه با همکاری مدیران ادارات استانی با برگزاری مزایده تعیین تکلیف خواهند شد .

لازم به ذکر است در این جلسه بهاروند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان و کیان آرتیو رییس اداره حقوقی این اداره کل در خصوص مولد سازی ساختمان میدان آزادی که از با ارزش ترین املاک آموزش و پرورش استان است مخالفت نموده و با اعلام اینکه این اداره کل ضمن اعلام اختلاف مالکیتی با اقتصاد و دارایی استان ، ساخت هنرستان فنی در این محیط را از برنامه های آموزش پرورش استان دانسته و باتوجه به اینکه این ملک جز املاک مازاد نمی باشد خواستار حذف این ساختمان از طرح مولدسازی شدند.

همچنین بهزاد شاکرمی مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز از مولد سازی یکی از املاک که در زیباکنار خرم آباد قرار دارد انتقاد کرد و اعلام نمود: با توجه به اینکه پرونده این ملک رای دیوان داشته و اختلاف حقوقی وجود دارد تا تعیین تکلیف اختلافات حقوقی روند مولدسازی این مورد نیز متوقف گردد.

شاکرمی تاکید کرد : در صورتیکه با این شرایط بر فروش این ملک اصرار داشته باشیم در آینده نیز مشکلات حقوقی زیادی برای این اداره کل بوجود خواهد آمد .

لازم به ذکر است در این جلسه علی مخالفت مدیران راه و شهرسازی و آموزش و پرورش در خصوص برخی املاک اما محمدی مدیرکل اقتصاد و دارایی استان با اعلام اینکه پروسه فروش املاک بصورت قانونی پیش می رود نسبت به فروش ساختمانها و املاک معرفی شده تاکید و اصرار داشت.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از معرفی 53 ملک علوم پزشکی تا مخالفت راه و شهرسازی و آموزش پرورش در طرح مولد سازی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از معرفی 53 ملک علوم پزشکی تا مخالفت راه و شهرسازی و آموزش پرورش در طرح مولد سازی"، کلیک کنید.