انتقاد شدید «کنعانی» از بی عملی سازمان های بین المللی برای توقف جنایت صهیونیست ها در غزه 

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حجم جنایت های رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه گفت: اکنون سوال پرتکرار نزد افکار عمومی جهان این است که با این حجم از جنایت و ویرانی جنون آمیز در نوار غزه، آیا مجامع و نهادهای بین المللی غیر از اعلام مواضع سیاسی، صدور بیانیه و یا تصویب قطعنامه، مسیولیت عملی برای ایجاد بازدارندگی و توقف این نسل کُشی آشکار و بی پروا و پیگرد قانونی جنایتکاران جنگی ندارند؟!

به گزارش آرتیو، ناصر کنعانی در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت: «جنگ علیه بیمارستان ها و مراکز درمانی نوار غزه، بخشی غم انگیز و دردناک از روند جنایت جنگی و عملیات نسل کُشی ارتش تروریستی اسراییل علیه ساکنان این باریکه است.»

گزارش های رسمی می گویند که از آغاز جنگ علیه نوار غزه تا امروز، رژیم صهیونیستی به صورت هدفمند 33 بیمارستان را در این باریکه به کلی از توان ارایه خدمات پزشکی خارج کرده است.

ادامه محاصره «بیمارستان شفا» و تشدید عملیات نظامی علیه آن از جمله به آتش کشیدن ساختمان جراحی این بیمارستان در شب گذشته، محاصره و بمباران «بیمارستان امل» در خان یونس و خارج کردن آن از قابلیت ارایه خدمات پزشکی، حمله به “بیمارستان ناصر” در خان یونس و بازداشت شماری از آوارگان و مجروحان مستقر در آن و ضرب و شتم و بازداشت کادر پزشکی و درمانی این بیمارستان، از جمله اقدامات جنون آمیز صهیونیست ها علیه بیمارستان ها و مراکز درمانی نوار غزه طی 24 ساعت گذشته بوده است.

گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین می نویسد: «حجم انبوهی از شواهد مربوط به جنایات بین المللی اسراییل در نوار غزه طی شش ماه گذشته، ممکن است دیوان بین المللی کیفری را در پنج دهه آینده به خود مشغول سازد.

اکنون سوال پرتکرار نزد افکار عمومی جهان این است که با این حجم از جنایت و ویرانی جنون آمیز در نوار غزه، آیا مجامع و نهادهای بین المللی غیر از اعلام مواضع سیاسی، صدور بیانیه و یا تصویب قطعنامه، مسیولیت عملی برای ایجاد بازدارندگی و توقف این نسل کُشی آشکار و بی پروا و پیگرد قانونی جنایتکاران جنگی ندارند؟!»

پایان خبر آرتیو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتقاد شدید «کنعانی» از بی عملی سازمان های بین المللی برای توقف جنایت صهیونیست ها در غزه " هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتقاد شدید «کنعانی» از بی عملی سازمان های بین المللی برای توقف جنایت صهیونیست ها در غزه "، کلیک کنید.