تردد 1 میلیون و 769 هزار وسیله نقلیه در جاده های لرستان

تردد 1 میلیون و 769 هزار وسیله نقلیه در جاده های لرستان

به گزارش آرتیو لرستان ، مرتضی شیروانی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا 29 اسفندماه، تردد یک میلیون و 769 هزار و 124 وسیله نقلیه در استان ثبت شده است و در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان به صورت عادی و روان برقرار است.

وی افزود : با ورود سامانه بارشی از روز گذشته به استان شاهد بارش باران در محور های استان بود که با تلاش راهداران تمامی محور های مواصلاتی استان باز و تردد در آن ها برقرار است.

وی به تعداد تردد وسایل نقلیه از محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: متوسط تردد بین استانی در جاده های استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی ( از تاریخ 25 تا 28 اسفند ماه) تردد یک میلیون و 769 هزار و 124 وسیله نقلیه به وسیله 68 تردد شمار به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان اضافه کرد: در 28 اسفندماه امسال تردد 483 هزار و 968 خودرو در جاده های استان ثبت شده است.

شیروانی تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی 529هزار و 33 تردد در محورهای ورودی استان و 493هزار و 58 تردد در محورهای خروجی استان ثبت شده است.

وی بیان کرد: بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به محور خرم آباد_ سه راهی چالان چولان(بروجرد)، سه راهی چالانچولان_خرم آباد است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان تصریح کرد: از هم وطنان گرامی در خواست می شود با توجه به هشدار سطح قرمز هواشناسی، از سفر پرهیز نمایند و درصورت سفر حتما در تماس با 141 از وضعیت راهها مطلع شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تردد 1 میلیون و 769 هزار وسیله نقلیه در جاده های لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تردد 1 میلیون و 769 هزار وسیله نقلیه در جاده های لرستان"، کلیک کنید.