حرمت ایام رمضان و شهادت امام علی (ع) در لرستان رعایت شود – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آرتیو، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در جلسه تفسیر قرآن، خواستار رعایت حرمت ماه رمضان و ایام شهادت امام علی (ع) شد.

وی با اشاره به تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، ضمن خیرمقدم به گردشگران که از نقاط مختلف کشور به لرستان سفرکرده اند گفت: لازم است مسافرین و گردشگران، حرمت ماه رمضان را رعایت کنند، از همگان انتظار می رود که مکان های تاریخی و گردشگری را به مکانی برای ایجاد رویدادهای تلخ، ضد ارزشی، ناهنجاری و نافرمانی خداوند متعال تبدیل نکنند و از هرگونه کاری که باعث جریحه دار شدن افکار عمومی شود پرهیز کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن شب های قدر و روز شهادت حضرت علی (ع) و روز طبیعت، و لزوم بهره مندی معنوی هرچه بیشتر از این ایام تاکید کرد و افزود: از همه هم استانی ها خواستارم که در گفتار و عمل، حرمت این روز را به احترام حضرت امیرمومنان علی (ع) رعایت کنند، چرا که ما و پرچم ما را با نام امیرالمومنین می شناسند و این بزرگ ترین افتخار برای این مردم متدین و شیعه است و باید در این روز نشان داده شود که محبین آن حضرت و کسانی که زیر پرچم ولایت حضرت امیرالمومنین اند چه کسانی هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حرمت ایام رمضان و شهادت امام علی (ع) در لرستان رعایت شود – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حرمت ایام رمضان و شهادت امام علی (ع) در لرستان رعایت شود – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.