دولت مدیران میانی را براساس شایستگی انتخاب کند

دولت مدیران میانی را براساس شایستگی انتخاب کند

آرتیو/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: دولت مدیران میانی را بر اساس شایستگی انتخاب کند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه بجنورد، اظهار کرد: دولت در انتخاب مدیران میانی دقت داشته باشد و مدیرانی را انتخاب کند که متعهد، وفادار و متخصص در کار باشند.

وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با دولت چهاردهم افزود: در این دیدار مقام معظم رهبری توصیه‌هایی به دولت داشتند که یکی از آن‌ها این بود که ایشان فرمودند این دولت اعلام کرده که از کارشناسان استفاده خواهد کرد و کار خوبی است.

وی ادامه داد: کارشناس‌هایی که دولت به کار می‌گیرد نباید حریص، ترسو و بخیل باشد، ما جوانان پاک، متعهد و متخصص زیادی در کشور داریم که می‌توان از ظرفیت آن‌ها برای مشاوره و انجام کار استفاده کرد.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: دولت چهاردم باید در میان مردم باشد و از نزدیک در جریان مسائل مردم قرار گیرد و امیدوار هستیم این دولت به زودی سفرهای استانی خود را آغاز کند.

وی در ادامه با اشاره به شهادت امام حسن(ع)  گفت: شجاعتی که امام حسن(ع) برای برقراری صلح با معاویه انجام داد کمتر از شجاعت امام حسین(ع) در مبارزه با دشمن نبود.

امام‌جمعه بجنورد تصریح کرد: امام حسن(ع) می‌دانست که افراد زیادی نسبت به این اقدام ایشان اعتراض خواهند کرد اما آن را انجام دادند چراکه خیر انجام آن را می‌دانست و بیان کردند که در آینده اهمیت این اقدام برای همه روشن خواهد شد.
پایان خبر آرتیو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دولت مدیران میانی را براساس شایستگی انتخاب کند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دولت مدیران میانی را براساس شایستگی انتخاب کند"، کلیک کنید.