رشد 17 درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعت استان سمنان /صدور 215 پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری 51 هزار میلیارد ریال

رشد 17 درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعت استان سمنان /صدور 215 پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری 51 هزار میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری آرتیو استان سمنان ، حمیدرضا قدس با اعلام این خبر گفت: در یازده ماه گذشته ، 215 فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته ، 17 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت، واحدهای صنعتی استان با سرمایه گذاری 51 هزار و 140 میلیارد ریال پروانه بهره برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده اند که زمینه اشتغال بیش از 5100 نفر را در استان فراهم آورده اند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون در بخش صدور پروانه های بهره برداری حوزه صنعت که در واقع می توان آن را همان سرمایه گذاری های تحقق یافته دانست، شاهد رشد قابل توجهی بوده ایم؛ به طوری که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته از نظر سرمایه گذاری و اشتغال ایجاد شده 17 درصد افزایش داشته است.

حمیدرضا قدس با بیان اینکه در این مدت 854 مجوز صنعتی در استان صادر شده است، گفت: 215 واحد صنعتی در استان پروانه بهره برداری و 639 واحد نیز جواز تاسیس دریافت کرده اند.

وی اضافه کرد: برای واحدهای صنعتی که جواز تاسیس اخذ کرده اند، سرمایه گذاری بالغ بر 287 هزار میلیارد ریال با اشتغال حدود 16 هزار نفر پیش بینی شده است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رشد 17 درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعت استان سمنان /صدور 215 پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری 51 هزار میلیارد ریال" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رشد 17 درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعت استان سمنان /صدور 215 پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری 51 هزار میلیارد ریال"، کلیک کنید.