شناسایی بازار هدف فروش محصولات کشاورزی مورد توجه قرار گیرد

شناسایی بازار هدف فروش محصولات کشاورزی مورد توجه قرار گیرد

آرتیو/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود بازار هدف برای فروش محصولات کشاورزی از دغدغه‌های کشاورزان است.

حاکم ممکان امروز، ۱۶شهریور در نشست جمعی از فعالین و تشکل‌های بخش کشاورزی آذربایجان‌غربی که با وزیر جهاد کشاورزی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: نبود بازار هدف برای عرضه محصولات کشاورزی از دغدغه‌های کشاورزان است که باید به این مسئله رسیدگی شود و تا کشاورزان برای پیدا کردن بازار هدف برای محصولات کشاورزی خود دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی تصریح کرد: قطعی برق چاه‌های آب کشاورزی باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها مدیریت شود تا سال آینده شاهد این مشکل نباشیم، همچنین قلع و قمع و تصرف‌ها موجب ایجاد مشکلاتی در بخش منابع طبیعی استان شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی یک حوزه مستضعف و آسیب پذیر است، یاد آور شد: باید با استفاده از نظر کارشناسان و متخصصان امور کشاورزی تصمیمات مهم گرفته شود تا موجب ضر و زیان به کشاورزان نشود.

لزوم رفع معضل کمبود ناوگان حمل و نقل یخچالدار 

در ادامه شهین جهانگیری دیگر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه خرید گندم باید با برنامه‌ریزی انجام گیرد، تصریح کرد: سرعت پرداخت خرید تضمینی گندم در استان پایین است؛ باید تبعیض در پرداخت‌ها با جدیت دنبال شود.

جهانگیری یادآور شد: ساماندهی چاه‌های کشاورزی نیازمند کار کارشناسی اساسی است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات حوزه کشاورزی استان، کمبود ناوگان حمل و نقل یخچال دار است که باید برای حل این مشکل چاره‌ای اندیشیده شود.

پایان خبر آرتیو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شناسایی بازار هدف فروش محصولات کشاورزی مورد توجه قرار گیرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شناسایی بازار هدف فروش محصولات کشاورزی مورد توجه قرار گیرد"، کلیک کنید.