شهرک صنعتی حکیمیه و کوهین پیشتاز در جذب سرمایه گذار

شهرک صنعتی حکیمیه و کوهین پیشتاز در جذب سرمایه گذار

به گزارش خبرگزاری آرتیو از قزوین؛ رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اعلام این مطلب اظهار کرد: در سال مهار تورم و رشد تولید و در راستای جذب سرمایه گذار، ایجاد رونق اقتصادی، اجرای طرحهای توسعه واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال، این شرکت موفق به جذب 133 متقاضی سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان شده است.

وی میزان مساحت زمین صنعتی واگذار شده را 108 هکتار عنوان کرد و یادآور شد: بیشترین میزان اراضی واگذار شده به ترتیب در شهرکهای صنعتی حکیمیه از شهرستان بویین زهرا، قزوین(کوهین) از شهرستان قزوین و خرمدشت از شهرستان تاکستان بوده و میزان سرمایه گذاری قراردادهای منعقده بیش از 77 هزار میلیارد ریال است که با راه اندازی این طرحهای صنعتی زمینه امید به اشتغال و اشتغال پایدار چهار هزار و 80 نفر فراهم خواهد شد.

صفاری در ادامه از قزوین به عنوان استانی پرجاذبه برای سرمایه گذاری صنعتی نام برد و تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم برنامه ریزی این شرکت توسعه شهرکهای صنعتی تقاضا محور در راستای جذب سرمایه گذار و ایجاد زیرساختها و تکمیل پروژه های عمرانی و زیربنایی بوده بطوریکه جذب 162 سرمایه گذار جدید به میزان 111 هکتار از برنامه های عملیاتی این شرکت در سالجاری است.

در حال حاضر از دو هزار و 200 سرمایه گذار مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان نیمی از این واحدهای صنعتی پروانه بهره برداری اخذ کرده که زمینه اشتغال 30 هزار را فراهم کرده است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهرک صنعتی حکیمیه و کوهین پیشتاز در جذب سرمایه گذار" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهرک صنعتی حکیمیه و کوهین پیشتاز در جذب سرمایه گذار"، کلیک کنید.