صدای شکسته شدن استخوان های لیبرالیسم و نیولیبرالیسم به گوش می رسد

پژوهشگر حکمرانی و فلسفه در گفت وگو با آرتیو:

صدای شکسته شدن استخوان های لیبرالیسم و نیولیبرالیسم به گوش می رسد

پژوهشگر حکمرانی و فلسفه با بیان اینکه صهیونیسم دیگر در بین جهانیان آبرویی ندارد و باید موجودیت رژیم صهیونیستی را رو به زوال دانست، گفت: صدای شکسته شدن استخوان های لیبرالیسم و نیولیبرالیسم شنیده می شود.

احمد شعبانی راد پژوهشگر حکمرانی و فلسفه و دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آرتیو با اشاره به خیزش سراسری دانشجویان و استادان دانشگاه های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام برایت از جنایات رژیم کودک کُش صهیونیستی اظهار کرد: بازداشت گسترده و ضرب و شتم دانشجویان و استادان معترض دانشگاه های آمریکا بار دیگر نشان داد دفاع لیبرالیسم از آزادی بیان پوشالی و دروغین است.

وی اضافه کرد: این روز ها که برخورد با معترضان به جنایات رژیم صهیونیستی در آمریکا به خصوص دانشگاه های آن به اوج خود رسیده و پلیس آمریکا از ابزار های گوناگون برای سرکوب خیزش دانشجویان استفاده می کند از هر زمان دیگری روشن تر شده که نظام سلطه به خصوص آمریکا در موضوع آزادی بیان دچار دوگانگی و تضاد جدی است و هرکجا که منافع غرب تهدید شود شعار ها و ادعا ها تغییر جهت پیدا می کند.

پژوهشگر حکمرانی و فلسفه یادآور شد: دولت آمریکا با شدید ترین و وحشیانه ترین روش ها ندای انسان دوستی دانشجویان و استادان دانشگاه را سرکوب می کند و دنبال بستن دهان دانشجویان معترضی است که فریاد اعتراضی آنها به گوش جهانیان رسیده است.

شعبانی راد متذکر شد: این روز ها بیش از هر زمان دیگری حمایت دولت آمریکا از جنایات رژیم کودک کُش صهیونیستی نمایان شده و وجدان های بیدار، سکوتشان را شکسته اند و با ضرب و شتم فریاد ها را نمی توانند سرکوب کنند.

وی تاکید کرد: صهیونیسم دیگر در بین جهانیان آبرویی ندارد و باید موجودیت رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی را رو به زوال دانست، همانگونه که این مولود نامشروع لیبرالیسم در آستانه فروپاشی است، صدای شکسته شدن استخوان های لیبرالیسم و نیولیبرالیسم هم شنیده می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدای شکسته شدن استخوان های لیبرالیسم و نیولیبرالیسم به گوش می رسد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدای شکسته شدن استخوان های لیبرالیسم و نیولیبرالیسم به گوش می رسد"، کلیک کنید.