هفته اول لیگ برتر| کامبک شمس آذر بی‌نتیجه ماند/ استقلال با کمک VAR فاتح نبرد قزوین شد

هفته اول لیگ برتر| کامبک شمس آذر بی‌نتیجه ماند استقلال با کمک VAR فاتح نبرد قزوین شد

استقلال در نخستین بازی این فصل خود در خانه شمس آذر قزوین برنده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آرتیو، تیم‌های شمس آذر و استقلال در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند و در خاتمه استقلال به برتری ۲ بر یک رسید.

داور: پیام حیدری 

اخطار: مهدی محمدی، صادق آلبوصبیح و علی وزیری پناه (شمس آذر) 

گل: آرمان رمضانی (۵۴) و محمدحسین اسلامی (۴+۹۰) (استقلال) ؛ امیرمحمد نسایی (۸۹ پ) (شمس آذر)

ترکیب شمس آذر: محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی، هومن ربیع‌زاده، مهدی محمدی، علی آزادمنش، میلاد شیخ فخرالدینی (۸۲- ایمان اکبری)، امیرمحمد نسایی، صادق آلبوصبیح، امید علیپور (۷۰- علی وزیری پناه)، نوید کومار (۷۴- خشایار زبرجد) و مجتبی فخریان (۸۲- حسین شهابی).

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی (۹۰- علیرضا کوشکی).

نیمه اول دیدار موقعیت خاصی نداشت و چنگی به دل نزد. دو تیم بیشتر با بازی محتاطانه منتظر اشتباه حریف بودند. در نیمه دوم این استقلال بود که بازی بهتری را در دقایق ابتدایی ارائه کرد و آرمان رمضانی توانست گل برتری آبی‌پوشان را به ثمر برساند. در ادامه شمس آذر که چیزی برای از دست دادن نداشت رو به بازی هجومی آورد و فرصت‌هایی خلق کرد. در دقایق پایانی VAR نقش مهمی داشت، ابتدا یک پنالتی برای شمس آذر گرفت و نسایی بازی را به تساوی کشاند. در ادامه گل دوم استقلال توسط اسلامی را که کمک داور آفساید دانست، سالم اعلام کرد تا استقلال به برتری ۲ بر یک دست یابد. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفته اول لیگ برتر| کامبک شمس آذر بی‌نتیجه ماند/ استقلال با کمک VAR فاتح نبرد قزوین شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفته اول لیگ برتر| کامبک شمس آذر بی‌نتیجه ماند/ استقلال با کمک VAR فاتح نبرد قزوین شد"، کلیک کنید.