بازدید 136 هزار نفر از جاذبه های گردشگری کرمانشاه

بازدید 136 هزار نفر از جاذبه های گردشگری کرمانشاه

آرتیو/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از بازدید بیش از 136 هزار نفر از جاذبه های گردشگری کرمانشاه در چهار روز گذشته خبر داد. 

داریوش فرمانی در گفت و گو با آرتیو، با اشاره به آغاز ارایه خدمات نوروزی در کرمانشاه از 24 اسفند، اظهار کرد: در این مدت تمام مراکز اقامتی، تفریحی، گردشگری و پذیرایی استان آماده میزبانی از گردشگران نوروزی بوده اند.

وی افزود: از 24 اسفند تا عصر روز گذشته(28 اسفند) 136 هزار و 709 نفر از جاذبه های گردشگری کرمانشاه شامل اماکن تاریخی، طبیعی، تفریحی، فرهنگی، دست ساز و مذهبی بازدید داشته اند. 

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه بیشترین آمار بازدید گردشگران از جاذبه های طبیعی استان با 71 هزار و 755 نفر و در مرحله بعد از جاذبه های تاریخی با 38 هزار و 393 نفر بازدید بوده است. 

وی در ادامه به فراهم بودن زیرساخت های اقامتی برای اسکان میهمانان نوروزی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: طی همین مدت 12 هزار و 12 نفر مسافر نوروزی در اقامتگاه های رسمی استان شامل هتل ها، میهمانپذیرها، اقامتگاه های بوم گردی، خانه مسافرها، زایرسراها و … اسکان پیدا کرده اند. 

فرمانی تاکید کرد: همچنین حدود سه هزار نفر هم در اقامتگاه های غیررسمی و اضطراری همچون مدارس، کمپ های شهرداری و سالن های ورزشی اقامت داشته اند. 

وی در پایان از تشدید نظارت ها بر تاسیسات گردشگری استان طی این مدت خبر داد و گفت: طی چهار روز گذشته حدود 70 مورد بازدید را از این مراکز داشته ایم که منجر به صدور 14 فقره تذکر، دو اخطار کتبی و دو مورد تعلیق و تعطیلی این واحدها شده است.

پایان خبر آرتیو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید 136 هزار نفر از جاذبه های گردشگری کرمانشاه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید 136 هزار نفر از جاذبه های گردشگری کرمانشاه"، کلیک کنید.